• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/8 ”Tillbaka till verkligheten..”

Trevlig fredag och helg!
IMG_5685.jpeg

Morning!
Sitter och väntar på röntgen för vår son. Andra dagen vi spenderar på sjukhus, hoppas allt går bra så vi kan gå på Way out West senare idag, frun och jag, som planerat.
Grabben har en shunt inopererad i hjärnan efter att han föddes med vattenskalle. Det är 11,5 år sen och har funkat hur bra som helst men nu verkar det börja strula…
Tacksamt ändå att de gör vad de kan för att få ordning på allt!
IMG_4480.jpeg

Morning!
Sitter och väntar på röntgen för vår son. Andra dagen vi spenderar på sjukhus, hoppas allt går bra så vi kan gå på Way out West senare idag, frun och jag, som planerat.
Grabben har en shunt inopererad i hjärnan efter att han föddes med vattenskalle. Det är 11,5 år sen och har funkat hur bra som helst men nu verkar det börja strula…
Tacksamt ändå att de gör vad de kan för att få ordning på allt!
IMG_4480.jpeg
Aj då!! Håller tummarna för att det löser sig !

Kolfiberboett! - Italiensk elegans!! - Schweizisk mekanisk precision!!! - Limited Edition!!!! - Gerald Genta design!!!! ...mind blown...

Ja… …eller ett modeorienterat parfymur från en smycketillverkare från 90-talet… oavsett så gillar jag den mycket!

IMG_3379.jpg

Tillbaka
Topp