• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/1 ” Förändringens vindar blåser...”

Smyger också in min nya som öppnades igår!
Iwc ingeneur Silberpfeil Limited edition
Glad fredag på er alla!!
image.jpg

image.jpeg

Senast ändrad:
Som de allra flesta av er läst så är det stora spännande förändringar på gång här på KS.
Tänkte skoja till det och strunta i tråden idag men ändrade mig. Kan var farligt med för mycket ändringar i kosmos!!
Så på detta sätt vill jag önska en trevlig helg och nu ökar vi!!!
01A44835-E377-407F-A04D-6B115805A6C1.jpeg

Tyckte ”Cocktail time” var passande inför KS festen imorrn.. Vi ses!!

Någon måtta får det faktiskt vara!

Först så skippar man direktsändningen av julvärdarna på SvT, sen byter KS ledning och nu så skulle det alltså inte bli fredagstråd längre :nailbiting: Burr...dags att gå i regression för lite trygghet.

Trevlig fredag forumvänner! :heart:

IMG_20180112_090535.jpg

Någon måtta får det faktiskt vara!

Först så skippar man direktsändningen av julvärdarna på SvT, sen byter KS ledning och nu så skulle det alltså inte bli fredagstråd längre :nailbiting: Burr...dags att gå i regression för lite trygghet.

Trevlig fredag forumvänner! :heart:

IMG_20180112_090535.jpg
Av det du räknar upp var fanimig det där med Julvärdarna värst. Vilket jävla sätt!! Nej ! Tillbaka med Weise i rutan!!!
Slänger in en bättre bild på Seikon när jag ändå är på gång...
58420736-D696-4B95-A9D3-3F2CA79F9BBC.jpeg

Av det du räknar upp var fanimig det där med Julvärdarna värst. Vilket jävla sätt!! Nej ! Tillbaka med Weise i rutan!!!
Slänger in en bättre bild på Seikon när jag ändå är på gång...
58420736-D696-4B95-A9D3-3F2CA79F9BBC.jpeg
Håller med att Weise kan komma tillbaka i rutan. Annars är du väl en ytters bra kandidat att ersätta honom Mr fredagsmys. ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp