Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som de allra flesta av er läst så är det stora spännande förändringar på gång här på KS.
Tänkte skoja till det och strunta i tråden idag men ändrade mig. Kan var farligt med för mycket ändringar i kosmos!!
Så på detta sätt vill jag önska en trevlig helg och nu ökar vi!!!
![]()
Tyckte ”Cocktail time” var passande inför KS festen imorrn.. Vi ses!!
Såg den i paketöppningen, helt grym! Första Ingenjören jag blivit sugen på.Smyger också in min nya som öppnades igår!
Iwc ingeneur Silberpfeil Limited edition
Glad fredag på er alla!!
![]()
![]()
Av det du räknar upp var fanimig det där med Julvärdarna värst. Vilket jävla sätt!! Nej ! Tillbaka med Weise i rutan!!!Någon måtta får det faktiskt vara!
Först så skippar man direktsändningen av julvärdarna på SvT, sen byter KS ledning och nu så skulle det alltså inte bli fredagstråd längreBurr...dags att gå i regression för lite trygghet.
Trevlig fredag forumvänner!
![]()
Ledningsbyte och du frångår guldfredag? Et tu Brutus![]()
Smyger in mitt senaste köp.
![]()
Ta det försiktigt! Tänk på att du inte är hulk längre.Rehab på gymmet
![]()
Där har du många timmars nöje! Grymt bra bokserie.Hehe...så kan det vara ibland, men kommer inte hända ofta! Kul sammanträffande beträffande ditt citat " Et tu Brutus " lyssnar just nu på denna ljudbok om Julius Cesar!
![]()
Håller med att Weise kan komma tillbaka i rutan. Annars är du väl en ytters bra kandidat att ersätta honom Mr fredagsmys.Av det du räknar upp var fanimig det där med Julvärdarna värst. Vilket jävla sätt!! Nej ! Tillbaka med Weise i rutan!!!
Slänger in en bättre bild på Seikon när jag ändå är på gång...
![]()
Grattis!
Hårda tider osv. Råkade köpa ngt annat.......Grattis!
Gör inget! Din bästa klocka hittills!Hårda tider osv. Råkade köpa ngt annat.......![]()