• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/11 ”Det måste ju bara gå på något sätt?!?”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hmmm. Som pensionär sover jag alltid över dina trådstarter nu för tiden. Och då blir man uthängd minsann. Nåja, det där såg KANSKE inte så dumt ut, men tur att det aldrig kommer att bli verklighet. Sup inte ner dig i helgen nu, bara för att du är ensam.
Åk in till Kaplans i stället och trösta dig med att ropa hem något roligt (utan Mesh). Eller passa på och gå på den däringa vintage-GTGn. (@Gummo)
Ha en skön helg i alla fall, alla KS’are.
A537D390-5823-4658-B52F-A08E1DD245CA.jpeg
Hehe;-) Ingen fara. Frugan kommer hem på kvällen så ingen risk för nersupning :)
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Helgen är nära och nyförvärv på armen. När denna kom ut på KoS kunde jag inte hålla mig. Såklart ingen "riktig" hubbe men tyckte den var för rolig och ovanlig för att inte köpa. En konversationsstartare har den redan visat sig vara efter en dag på handleden på jobbet. Hur mycket handledstid den kommer få återstår att se men som enda kvartsare i samlingen så kanske den åker på i språng när jag inte har ork att dra igång något annat. Trevlig helg KS!
07A57EDD-C330-4C8C-BF28-E79F38D0F759.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_2625.jpeg

Jaha herr @RicVin .Ingen meshlänk här i bild, däremot bubbel i glaset.Det är ju fredagseftermiddag och frun slutat jobba. Får se om det blir lite "mesh" ;) till kvällsspis. Ha en god fortsättning på fredagen alla KS.are.//🦊
Ser ju mycket bra ut. Här är det torrt i dubbel bemärkelse… Tomt i kaffekoppen och ngt vin blir det inte förrän senare då vi ska åka och rådda med frugans lokal för helgens målarkurs. Det är ett HELVETE att vara livegen vaktmästare i ett konstnärsföretag…:-/
AD21571E-AE64-415F-B2C4-9439C23EC294.jpeg
 
Topp