Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Senast vi sågs (vilket iofs var rätt många år sedan i denna konstellation) blev vi portade från ett skabbställe på Söder där någon prompt skulle se om denne kom ihåg 1) hur många säkringar SGR90 har och då var tvungen att improvisera med ölglas och 2) hur pass väl denne någon numera kunde ljudlöst oskadliggöra FI. Även här improviserades det på en annan besökare i lokalen vilken helt oanandes fick en arm om halsen och ett par fingrar intryckta snett under hakan. Jag hoppas innerligt att detta inte händer idag för som sagts, vi är betydligt äldre och tråkigare nu."stilla" + "lumparkompisar" + "AW"=
Passus för att ni blivit vuxna och tråkiga, men det tror jag inte![]()
Tackar! Svenska förtjänstklockor var lite roligare på 60-talet!Den där är riktigt mysig![]()
Hann du med någe bubbel då? Sodastreamad handsprit är fina grejerÄntligen lite goda nyheter, bra provsvar och hemgång idag. Fasen vad skönt.
![]()
DU behöver väl inte fråga chefen, åk hem och byt klocka!Fredaaa!! Nu vill jag inte jobba mer!
![]()
DU behöver väl inte fråga chefen, åk hem och byt klocka!
DU behöver väl inte fråga chefen, åk hem och byt klocka!
Åh men vilken bra idé! Klart jag genast gjorde vad du sa!
![]()
Om ca 1h så är det dags att sätta sig i bilen med destination Frankrike. Så jävla taggad! Den här ska hålla koll på restiden! Trevlig helg.
![]()
OWGHelt plötsligt blev någon grön sak ledig i familjen!
![]()
OWG
Skönt att fasen är över
Gött! Välkommen ner, det är finväder här nere i Sydeuropa! Hur långt ner i Frankrike ska ni?Om ca 1h så är det dags att sätta sig i bilen med destination Frankrike. Så jävla taggad! Den här ska hålla koll på restiden! Trevlig helg.
![]()
Fuck OWG!Helt plötsligt blev någon grön sak ledig i familjen!
![]()