• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/4 ”Yippiiiee!! Nu är det dags igen!!!”

Vårsol och mot 10 sidor!
image.jpg

"stilla" + "lumparkompisar" + "AW"=:hilarious:
Passus för att ni blivit vuxna och tråkiga, men det tror jag inte :)
Senast vi sågs (vilket iofs var rätt många år sedan i denna konstellation) blev vi portade från ett skabbställe på Söder där någon prompt skulle se om denne kom ihåg 1) hur många säkringar SGR90 har och då var tvungen att improvisera med ölglas och 2) hur pass väl denne någon numera kunde ljudlöst oskadliggöra FI. Även här improviserades det på en annan besökare i lokalen vilken helt oanandes fick en arm om halsen och ett par fingrar intryckta snett under hakan. Jag hoppas innerligt att detta inte händer idag för som sagts, vi är betydligt äldre och tråkigare nu.

Trevlig helg KS.
99D693DC-2052-4444-ADF9-DF10050CAFEE.jpeg

En inflammerad rotatorkuff fick mig att bära klockan på insidan av handleden i några veckor (då det gjorde mindre ont att vinkla handen uppåt än nedåt när jag skulle kolla tiden). Nu har jag vant mig vid det och det känns konstigt att bära den på det vanliga sättet.

Om ca 1h så är det dags att sätta sig i bilen med destination Frankrike. Så jävla taggad! Den här ska hålla koll på restiden! Trevlig helg.
20190412_114220_HDR-01.jpeg
Gött! Välkommen ner, det är finväder här nere i Sydeuropa! Hur långt ner i Frankrike ska ni?

Trevlig helg KS - jag har några timmar kvar på jobbet men AW och rosé i solen är nära förestående :cigar:
20190412_115147.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp