Fuck OWG!![]()
Man får snällt gå till chefen och hoppas på det bästa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fuck OWG!![]()
OWG är ju att hålla sig till endast en. Kan man låna runt olika är man fortfarande inte en sann OWG.Jag får ju bara låna en massa annat![]()
Fan vad härlig den är i solen!Trevlig helg på er!!
Tack!Fan vad härlig den är i solen!![]()
OWG är ju att hålla sig till endast en. Kan man låna runt olika är man fortfarande inte en sann OWG.
Men de är ju tvärlugnt. Ingen som vill vara de egentligen ändå![]()
Ska till norra delen, Fointanbleu. Ska dit och klättra i en vecka så jag hoppas temperaturen håller sig runt 10-15 grader, annars är det lite för varmtGött! Välkommen ner, det är finväder här nere i Sydeuropa! Hur långt ner i Frankrike ska ni?
Trevlig helg KS - jag har några timmar kvar på jobbet men AW och rosé i solen är nära förestående
![]()
Erkänner väl att OWG eran är över då
Då kanske man ska sälja Daytonan och handla som fan! Spärren är liksom släppt!
Tackar! Kan bara hålla med
Härligt, min 609 kommer nästa veckaÄntligen påsk (det blåa i bakgrunden är alltså ett påskägg)!![]()
Fin! Hur är första intrycken?33mm lövtunn AP
![]()
![]()
Helt klart över förväntan. Burit den i en vecka nu och den är väldigt trevlig.Fin! Hur är första intrycken?