• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/6 ”Nu har de skitit i det blå skåpet...NU ÄR DET KRIG!!”

Fredag :) Trevlig helg!
4DC551F4-41F0-4824-8D40-E6540FCCA355.jpeg

@RicVin om du tycker att skatorna är jobbiga så har du aldrig bott i ett område med mycket fiskmåsar... :depressed: Det var på riktigt så att jag var på väg att köpa ett luftgevär bara för att plocka ner måsarna som bodde på taket rakt över gatan. :bag:

I busken i bakgrunden har vi förresten ett par skator som byggt ett bo och man får en riktigt härlig utskällning av dem varje morgon när man går ut på terrassen, haha. :D

Ha en riktigt härlig fredag alla KSare!
PSX_20200612_074525.jpg

När du är klar med dina skator @RicVin så är du välkommen hit, de brukar roa sig med att komma tidigt som f_n och sitta på våra plåtfönsterbläck och hoppa runt med sina klor och skräna ikapp.
Nog med sura miner dock, det är fredag och solen skiner er, önskar alla en trevlig fredag och en än bättre helg!
20200612_075141.jpg

Senast ändrad:
Jag har märkt att jag ofta är arg över något i mina trådar..
Men nu är jag riktigt förbannad... Man blir det när man inte får sova ordentligt....
Jag vill dräpa alla SKATJÄVLAR inom räckhåll.. Det finns inget ljud som får mig mer uppretad än deras jävla skränande... Tror de är här och jävlas för att jag brukar ta bort deras bon..
Nu kläcker de sina ungar någon annanstans och sen kommer de hit och skränar så fort solen går upp!! Men det tar slut idag..!
F9CBC7BF-BFF3-461B-A7E6-B79D6BFA4A59.jpeg

Jag är combat ready.. Frågan är om man ska ta de jävlarna med spin eller no spin?....
Skämt åsido.. Lite overkill för att jaga skator... Men det är dags att göra något åt de där flygande hyenorna.. Får bli blåsrör eller slangbella...;-)

Ha en härlig helg mina vänner! Ta hand om er!!
Och är är det måsjävlarna som för oväsen å de grövsta! ..skiten börjar när solen går upp. Dom föder upp måsungar på taket mitt emot. ..samma visa varje år :dead:
But hey.. It’s FRIDAY! :happyhappy:

8A23A070-DDDE-4886-A80B-C826E0112514.jpeg

@RicVin om du tycker att skatorna är jobbiga så har du aldrig bott i ett område med mycket fiskmåsar... :depressed: Det var på riktigt så att jag var på väg att köpa ett luftgevär bara för att plocka ner måsarna som bodde på taket rakt över gatan. :bag:

I busken i bakgrunden har vi förresten ett par skator som byggt ett bo och man får en riktigt härlig utskällning av dem varje morgon när man går ut på terrassen, haha. :D

Ha en riktigt härlig fredag alla KSare!
PSX_20200612_074525.jpg
Bor man så här så finns det självklart måsar också.
EC687748-647F-488F-9F69-6A2B3E7BA105.jpeg

Men jag förstår vad du menar. Våra måsar håller ju till vid havet och inte inne bland husen. Om ingen rensar nät. Då jävlar...:)

Haha, då vet du allt för väl vad jag pratar om. :D Vilken fantastisk utsikt ni har!
Så här års är det inte helt fel!! När vi kollade hus för 20 år sedan så skulle vi ha en relativt ny kåk,enplans med stoooort kök. När vi hittade denna kåk från 1949 i 3 plan och världens minsta kök så föll vi för baksidan :)

Tillbaka
Topp