• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/6 ”Nu har de skitit i det blå skåpet...NU ÄR DET KRIG!!”

Trevlig helg på er alla!
1FCB455E-2EE3-4F66-A4D1-408DE21A22A6.jpeg

Jag har märkt att jag ofta är arg över något i mina trådar..
Men nu är jag riktigt förbannad... Man blir det när man inte får sova ordentligt....
Jag vill dräpa alla SKATJÄVLAR inom räckhåll.. Det finns inget ljud som får mig mer uppretad än deras jävla skränande... Tror de är här och jävlas för att jag brukar ta bort deras bon..
Nu kläcker de sina ungar någon annanstans och sen kommer de hit och skränar så fort solen går upp!! Men det tar slut idag..!
F9CBC7BF-BFF3-461B-A7E6-B79D6BFA4A59.jpeg

Jag är combat ready.. Frågan är om man ska ta de jävlarna med spin eller no spin?....
Skämt åsido.. Lite overkill för att jaga skator... Men det är dags att göra något åt de där flygande hyenorna.. Får bli blåsrör eller slangbella...;-)

Ha en härlig helg mina vänner! Ta hand om er!!
Släng ut bröd spetsat med sprit sen blir dom fulla då kan du ta dom,och göra va du vill :)

Tips på kortsiktig lösning:
Leta upp rovfågelsläte på ex Spotify, vinkla högtalaren mot fönstret och höj volymen. Funkar ett tag innan de fattar att de inte är någon riktig fara:pirate:
B3BA2F7A-C3CC-41B2-BF4D-1D89803957AC.jpeg

Trevlig helg KS!
Jag har märkt att jag ofta är arg över något i mina trådar..
Men nu är jag riktigt förbannad... Man blir det när man inte får sova ordentligt....
Jag vill dräpa alla SKATJÄVLAR inom räckhåll.. Det finns inget ljud som får mig mer uppretad än deras jävla skränande... Tror de är här och jävlas för att jag brukar ta bort deras bon..
Nu kläcker de sina ungar någon annanstans och sen kommer de hit och skränar så fort solen går upp!! Men det tar slut idag..!
F9CBC7BF-BFF3-461B-A7E6-B79D6BFA4A59.jpeg

Jag är combat ready.. Frågan är om man ska ta de jävlarna med spin eller no spin?....
Skämt åsido.. Lite overkill för att jaga skator... Men det är dags att göra något åt de där flygande hyenorna.. Får bli blåsrör eller slangbella...;-)

Ha en härlig helg mina vänner! Ta hand om er!!

Senast ändrad:
Själv sitter man här med sin Gshock. Precis mailat Swatchgruppen STHLM för att skicka in Hamme på lagning. Orisen på lagning i Danmark. Börjar undra om jag helt enkelt inte ska ha mekaniska klockor. Nu blir det GShocks ett tag...
Men skit i det! Trevlig helg KS! :D
20200612_104140.jpg

Tillbaka
Topp