• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/8 ”I’m BACK!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vilken härlig sommar!! Hoppas ni haft det lika bra som jag!!
Gillar ju att jobba och det är till och med rätt kul ibland på jobbet.
Men… det är ju FAAAN så mycket bättre att vara ledig!!
Är det någon som håller med?..
Det har i alla fall varit strålande skönt med så dugliga vikarier dessa veckor.
Hatten av till er allihopa!!
Men nu är det bara att bita ihop och gnugga de få geniknölar man har så att man får ihop någon trådstart…
Fan… Hjälpte inte att gnugga.. Har jag tappat det? Har jag varit borta för länge?…
Äh! Jag kommer nog igång snart. Har inte hittat något att ”haka upp mig på”. Det brukar ju vara något jag retat mig på eller något annat som inspirerar mig till dessa trådar.
Men jag är ju allt för jävla harmonisk så här direkt efter semestern så inte ens lite gubbgnäll kan jag skaka fram.
Å vem fan kan gnälla med en Dweller på armen?!? Har sagt det förr och det kan sägas igen. Om man gud förbjude måste bli OWG så är det ingen tvekan om vilken klocka jag skulle välja!! Kolla bara!!
72F9D939-0E8B-4B76-853F-D98282DC7223.jpeg

Å andra sidan måste jag ju även behålla PO chronon… Den var ju frugan med och köpte till min 50års dag.. En Panerai kan man ju inte heller vara utan. Speedyn fyller ju också sin plats i en liten samling..
Äh!! Ni hör ju.. OWG är och förblir en orimlig idé!!

Det absolut bästa med sommaren har ju helt klar varit att hänga med barnbarnet. Både här hemma, i Skåne och varhelst vi varit. En helt underbar liten kille. Farfar fick äran att vara delaktig i det första badet i havet. Kommer aldrig glömma glädjen. Eller för den delen ilskan när det var dags att gå upp :)
En väldigt bestämd liten kille….
3B5788BF-922B-430C-A881-9516D67DD8E8.jpeg

BTW, ber om ursäkt om ni blir bländade av både min vita överkropp och blänket från flinten…

Så det är ju ändå skönt att helgen snart kommer så att man får komma tillbaka till semesterkänslan och kanske köra lite båt med min kompis igen..

Ta hand om er och era nära.
 

Lesa

Patek
2-Faktor
0B140895-AE87-4ACC-AB2D-DA651955ED71.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Yeah !Yeah! Yeah! eller A Hard Day's Night *.Då var det fredag igen. Klara har namnsdag.Trevlig helg allihopa, ta hand om Er och glöm inte era nära och kära. Ha`re gott. //🧐
Ps* Titel på Beatles första film som hade premiär 1964 men på Svenska blev det Yeah !Yeah! Yeah, konstig översättning!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men välkommen tillbaka då Fader @RicVin , hoppas att din semester varit skön och avkopplande! Tyvärr så är det sista dagen min kollega har SEMESTER, men jag hade iaf 6 veckor utan att behöva jobba med han. Trots att han har varit hemma i 3, så har han ställt till det för mig, Hahaha, ja fy fan, sämsta kollegan jag haft ever 👎


Jaja...min helg kommer att bestå av att städa och fixa i ordning uppe på loftet vårat, har sett för jävligt ut i många år tyvärr, men nu ska vi göra något åt dettra!
Är fortfarande gräsänkling, så det kommer att bli en rejäl överraskning när Los Tantos väl kommer hem från sin semester!

Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!


1660282419677.png
 
Senast ändrad:
Topp