• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/9 ”Walking with dinosaurs!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Inte helt riktigt så men i helgen blir det till att träffa ett gäng gamlingar…
Vi ska träffa ett gäng vänner som vi inte träffat på ”riktigt” på säkert 20 år. Om det räcker… Ett av paren träffar vi ofta men inte de övriga. En kommer till och med upp från Wien just för detta spektakel.
Det kan bli en lugn och sansad tillställning, men det kan också gå käpprätt åt pipan!!!
Det har varit en och annan fest med detta gäng. Alla har man ju inte helt glasklara minnen av🤪
När jag fyllde 30 till exempel,så var alla med, den ena herren, vi kan kalla honom …Mats.. Han gnällde dagen efter att vi inte bjudit på de hotshots som utlovades… Som tur var så hade vi videofilm på när han tömde en hel bricka på egen hand… Men han har säker lugnat ner sig med åren.. Kanske måste leta upp en pava Galliano?..
Vi har varit på massa olika fester,kanotturer, skidresor otaliga MC turer varav många till Öland. Minns en gång när vi blev ombedda att lämna Böda camping för att vi helt orättfärdigt blev beskyllda för att vara högljudda. Det var falskt ett annat gäng med MC åkande ynglingar. Då hämnades vi genom att åka från campingen jättetidigt med alla våra ljuddämpare i vår ”följebil”. Det blev en tidig morgon för alla på campingen inklusive personal!!
Hmmm… Undrar om inte jag berättat det där tidigare…🤔
Nåja, ni har säkert glömt precis som jag…

IMG_6517.jpeg

Det lär bli lite denna typ av musik imorrn i alla fall!!! Frågan är om vi orkar köra vinyl hela kvällen eller om Spotify får ta över 🤣

Ta hand om er i allt blåsande och regnande. Hoppas att vädret blir bättre så man kan stå torrskodd och grilla imorrn.
Ikväll med för den delen.

Ha det gott!!

TGIF!

Satfläsk…man skulle kunna tro att det är Oktober. Regn och rusk så långt ögat kan nå. Men, men det är bara i gilla läget, för efter regn kommer det solsken!

I helgen, eller rättare sagt imorgon så fyller min älskade Los Tantos 60 bast! Hon har bjudit hit en jävla massa folk! Förhoppningsvis regnar det inte så vi kan hålla till i tältet vårat! Fast igår trodde jag nästan att det skulle regna och blåsa bort.Tur nog så står det faktiskt kvar idag.

IMG_0270.jpeg

Har dock ett stort problem, har inte köpt någon present åt na. Fast jag tror att jag har en bra lösning på det! Det får bli pengar i ett födelsedagskort och så får hon en biljett på en weekend någonstans med mig!

" Ha en skön Fredag och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_0283.jpeg

Senast ändrad:
Äntligen!!! Nu har det tuggats naglar och man har undrat var trådchefen har tagit vägen 😁
Denna fredag spenderas med en GW-B5600BC. Modellen som drog igång min G-shockgalenskap:D
Just denna råkade trilla in helt appropå igår eftermiddag efter ytterligare ett impulsköp.. Fattar ingenting lixom..
Med det sagt så önskar er all en riktigt härlig fredag och kommande helg. 😃

13658.jpg

13659.jpg

Tillbaka
Topp