• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/10 ”Näää.. Fy FAAAN!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror banne mig jag drar täcket över huvudet igen!!
😱😱😱
IMG_9396.jpeg

Varför har ingen sagt något?? Idag kan ju vad som HELST hända!!
Får ta på mig något ”billigt” en sån här fredag. Annars lär man väl tjonga armen i varenda dörrkarm man passerar…
IMG_9398.jpeg

Lite synd på PRX:en kanske?.. För även om den inte betingar ett så högt värde så är den ruskigt fin för pengarna!!
Kanske får köra Casion i bakgrunden istället?..
Nåja, dags att trycka i sig lite kaffe och se vad dagen kan ställa till med…

Ta VÄLDIGT god hand om er och era nära och kära idag!!

Å ha en härlig helg!! Några ses kanske på Stockholm Time imorgon?

IMG_1925.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Minsann är det fredag igen och dagens datum är ”hyss hyss” om man är skrockfull. Oavsett om man är skrockfull eller inte så. Ha`re bra allihopa och en riktigt trevlig kommande helg//🧐

Fredagen den 13:e idag ja. Igår när jag körde hem från jobbet sprang en svart katt över vägen framför mig så tydligt så att det kändes som en tecknad film. Undrar vad som komma skall, men jag får väl hoppas att jag överlever helgen.
Ha en härlig helg i blåsten KS!
IMG_5029.jpeg

Så gött att det är Fredag igen, trots att det är Fredagen den 13! Var försiktiga där ute idag, jag kommer inte hålla på med några jobb som har med vatten att göra i alla fall…

Var riktigt fin himmel här i byn tidigare i morse.

IMG_9378.jpeg

” Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! ”

IMG_9373.png

IMG_9402.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp