• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/11 “Akta er där ute idag mina vänner!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Idag är ju en sån där dag som,i alla fall om man är skrockfull betyder att man ska låsa in sig hemma!!!
Vilket iofs i dessa tider inte är ngt som helst problem.. Allt görs ju hemma.. Jobba,träna,äta,sova,supa,dansa.. Eller det där sista har vi inte börjat med än. Men det kanske är dags idag...
Börjar i alla fall dagen med att förbereda ett av ooootaliga teamsmöten...

D800B466-F996-4406-A0D7-D4CF6138660E.jpeg

Införskaffade en annan kamera så att jag kan växla mellan min vackra nuna och annat jox jag kan tänkas behöva visa. Det var tydligen den sista i Stockholm. Fler som nöter hemmaplan dessa dagar tydligen..;-)
Nåja!! Tror det vänder nu!! Kom igen! Ta hand om er själva och andra där ute!!
Tar en bild till liiite närmare.... Hopplöst jävla ljus denna årstid...
7B991AB8-A80C-4311-B78A-91B3AE43C71A.jpeg

Go'morron!
Såhär långt bara ett enda digitalt möte på Teams, ...med bostadsrättsföreningen. Jag är inte riktigt i en bransch där man ens riktigt har så stor nytta av de mötena. Service och sällanköpshandel, där behöver man möta kunderna. Liksom tvunget, om de inte handlar själva i vår webshop. Ännu så har det gått bra, ...peppar, peppar. Med både ekonomi och sjukdomar. Så hos mig har mobilen räckt bra. Som tur är, jag är inte så mycket för den nya tekniken. Ge mig en hammare eller en tång så är jag nöjd
Trevlig Fredag den 13:e, och helg!
PSX_20201113_074845.jpg

Senast ändrad:
BB08A76D-1C85-4C65-969D-593BC2DC228C.jpeg

Godmorgon, var uppe med tuppen och dricker morgonkaffe. Fredag är en veckodag som är i Norden enligt vissa forskare uppkallad efter den fornnordiska guden Odens hustru Frigg. Andra menar dock att den uppkallades efter gudinnan Freja som eventuellt var samma gudinna som Frigg... ja iallafall nu är det fredag och helgen stundar och som vanligt säger jag. Ta hand om nära och kära samt vila upp Er. Ha, re bäst//🦊
(Ps: som vanligt kommer det mera lite senare...)
IMG_1305.jpeg

Ute i friska luften nu på fm och pysslar lite på golfbanan samt tar en fika.😉

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp