• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/11 “Akta er där ute idag mina vänner!!”

Ledig idag. Firman har bett att man ska ta ta ut obetald semester i dessa dåliga tider. Så nu blir det gymmet!
Trevlig helg KS!
20201113_085109.jpg

Trevlig helg! Blir en heldag i bilen för egen del, på väg hem till storstan efter en vecka hos föräldrarna med sonen för att ge frun lite egentid - en bra sak med pandemin och hemmajobb är att man egentligen kan jobba lika bra på annan ort.

20201113_102115.jpg

Trevlig fredag klockvänner.

Själv sitter man på förlossningen idag, frugan ska bli igångsatt och jag hamnade i trapphuset. Många onda blickar från folk som går förbi.. Tur att jag kan roa mig med att fota Speedyn.
IMG_20201113_074536-01.jpeg

Stort lycka till! Ska få uppleva en förlossning till i vår, ser fram emot att få ett till litet tillskott i familjen.

TGIF!! Fy fan vad skönt!
En veckas riktigt sent förberedande kvällsarbete kulminerade idag med 3 timmars presentation från kl 5.30. Kaffe tar oss igen resterande timmar och ikväll blir det väldigt lugnt med en GT och tidig sänggång. Så inget ut och söla här inte.
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg!

DBD82D5F-CC20-421D-9FA2-5D157B70C046.jpeg

Tillbaka
Topp