• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/11 “Akta er där ute idag mina vänner!!”

Glad fredag och trevlig helg @RicVin och alla klocksnackare! Att det var smörgåstårtansdag idag hade jag faktiskt ingen aning om när jag igår köpte en rejäl laddning som åts som middag igår, lunch idag och det finns forfarande rester. Gott var det hursomhelst och trevligt att äta det utan att vara på begravning. Det verkar dock vara på utdöendet där också, på 2/3 begravningar som jag varit på under Corona så har smörgåstårtan lyst med sin frånvaro
BBE1C994-FE21-42AB-975B-2AE262737195.jpeg

Till middag blir det dock annat.
AA1F79F8-19B2-4752-A2F6-06DCEE48E49C.jpeg

Den 13:e levererade på jobbet iaf, bajsmackorna regnade tätt men nu är jag ändå här och tittar på chansen till ett benbrott eller åtminstone lite näsblod. Risken finns väl att jag sätter ett nachochips i halsen lite senare men ni vet yolo, who dares wins och allt det där...
3378ABF5-6833-4AFA-A491-417BBA9703BD.jpeg

Tack för lyckoönskningarna igår! Kl 16.55 blev jag far till en söt liten pojk på 3,1kg :heart:

Nu? Dags för egentid. Som pappa så får man nämligen inte vistas på BB under covid-tider 😔 Men om några timmar börjar Klockkvalitén. Lycka till klockvänner!
IMG_20201114_075202-01.jpeg
Stort grattis gubben, det är en otrolig känsla som man aldrig glömmer!

Tack för lyckoönskningarna igår! Kl 16.55 blev jag far till en söt liten pojk på 3,1kg :heart:

Nu? Dags för egentid. Som pappa så får man nämligen inte vistas på BB under covid-tider 😔 Men om några timmar börjar Klockkvalitén. Lycka till klockvänner!
IMG_20201114_075202-01.jpeg
Stort Grattis! Bra läge att köpa en fin vintage speedy idag då att gå i arv!

Jag spenderade fredagen med att begrava min farbror som dog exakt 2 veckor före min far.
Så här i Corona tider är det rätt jobbigt att planera och deltaga på begravningar. På min farbrors begravning var vi utomhus. Vilket underlättade för oss tillresta från Sverige men det var samtidigt många som inte vågade sig ut.
jag håller samtidigt på att planera min fars jordfästning och ska på måndag träffa förrättaren. Åker tillbaka till svedala idag.
41338E0C-E079-4ECF-8509-5C4F9E355771.jpeg

vila i frid farbror! Du har definitivt gjort ett stort intryck på din lokalbefolkningen och oss som stod dig nära!
B8DF1124-6D99-48ED-A3F8-6FAF47A1E5DA.jpeg

Passar som vanligt på att hälsa mina vänner också skötare @RicVin och dr @Denke troll, sökmotorer och lilla rättvise smurfen en trevlig helg.
ACB73BF8-A9A4-4596-B153-AF2EEA3F1E0A.jpeg

bättre sent än aldrig, sa flickan

Jag spenderade fredagen med att begrava min farbror som dog exakt 2 veckor före min far.
Så här i Corona tider är det rätt jobbigt att planera och deltaga på begravningar. På min farbrors begravning var vi utomhus. Vilket underlättade för oss tillresta från Sverige men det var samtidigt många som inte vågade sig ut.
jag håller samtidigt på att planera min fars jordfästning och ska på måndag träffa förrättaren. Åker tillbaka till svedala idag.
41338E0C-E079-4ECF-8509-5C4F9E355771.jpeg

vila i frid farbror! Du har definitivt gjort ett stort intryck på din lokalbefolkningen och oss som stod dig nära!
B8DF1124-6D99-48ED-A3F8-6FAF47A1E5DA.jpeg

Passar som vanligt på att hälsa mina vänner också skötare @RicVin och dr @Denke troll, sökmotorer och lilla rättvise smurfen en trevlig helg.
ACB73BF8-A9A4-4596-B153-AF2EEA3F1E0A.jpeg

bättre sent än aldrig, sa flickan
Beklagar sorgen! ❤

Tillbaka
Topp