• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/12 ”Mixed emotions!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sannerligen är det blandade känslor en dag som denna. Både Lucia och fredagen den 13:e på en å samma gång!!
Man kommer odelat att tänka på en gammal Gessle låt eller hur?
Nej! Inte ”natten går tunga fjät..”
Ni fattar vilken jag menar!!
Men idag skiter vi att det är fredagen den 13:e!! Vi gör detta till en ljusets dag! Vi fokuserar på Lucia!! Fram med ljus och lussebullar!!
Tänd för fan ingen elektrisk belysning!! Elsmockan är ju här igen!!!
Frugan tyckte att jag skulle laga mat i stearinljus igår. Det gjorde jag inte inte!!!
Jag fokuserar både på Lucia och att det är 3:e advent i helgen!! Helt otroligt vad fort det går. Jag uppmärksammar det med det tredje barnbarnets Certina!
IMG_3981.jpeg

Den lilla spjuvern är lite för liten för att få den i julklapp detta år.
Men han gillar den i alla fall när han ser den❤️
Även om jag vill ge alla barnbarnen sina klockor så vill jag banne mig inte att de ska växa upp för snabbt… Vill njuta lite till av de små liven ❤️

Men nu kör vi Lucia och tredje advent!!
Å oavsett vad jag skrev innan… Ta det försiktigt idag! Man vet aldrig vad som lurar där ute en dag som denna…
IMG_3977.jpeg

IMG_0616.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Då var det 13 december å Lucia har namnsdag och säkert kommer många av oss höra ” Staffan vare en stalledräng” sjungas under dagen. Ha nu en riktigt trevlig helg dock glöm inte bort de nära och kära å ha´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
YES…äntligen Fredag!

GÖTT MOS...det mildare vädret fortsätter!

Tyvärr fick vi inte besök av fru Älg och och hennes ungar, det blev dessvärre något otrevligare! När jag kom ut från verandan på lördagsmorgonen såg jag ett blodspår som var ett par 100 m långt. Och i slutet av detta blodspår, så hittade jag ett stackars rådjur någon hade tuggat på!

IMG_3340.jpeg

Hade som sagt några polare på besök förra helgen, vi hade det mycket trevligt, det blev god mat, schysst snack. Så när vi gick och la oss vid 03.30 tiden så var grabbarna något överför förfriskade, Haha! Men det var JÄVLIGT kul att träffa dom igen.

" Ha en härlig Luciadag samt en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_3335.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp