Sannerligen är det blandade känslor en dag som denna. Både Lucia och fredagen den 13:e på en å samma gång!!
Man kommer odelat att tänka på en gammal Gessle låt eller hur?
Nej! Inte ”natten går tunga fjät..”
Ni fattar vilken jag menar!!
Men idag skiter vi att det är fredagen den 13:e!! Vi gör detta till en ljusets dag! Vi fokuserar på Lucia!! Fram med ljus och lussebullar!!
Tänd för fan ingen elektrisk belysning!! Elsmockan är ju här igen!!!
Frugan tyckte att jag skulle laga mat i stearinljus igår. Det gjorde jag inte inte!!!
Jag fokuserar både på Lucia och att det är 3:e advent i helgen!! Helt otroligt vad fort det går. Jag uppmärksammar det med det tredje barnbarnets Certina!
Den lilla spjuvern är lite för liten för att få den i julklapp detta år.
Men han gillar den i alla fall när han ser den
Även om jag vill ge alla barnbarnen sina klockor så vill jag banne mig inte att de ska växa upp för snabbt… Vill njuta lite till av de små liven
Men nu kör vi Lucia och tredje advent!!
Å oavsett vad jag skrev innan… Ta det försiktigt idag! Man vet aldrig vad som lurar där ute en dag som denna…
Man kommer odelat att tänka på en gammal Gessle låt eller hur?
Nej! Inte ”natten går tunga fjät..”
Ni fattar vilken jag menar!!
Men idag skiter vi att det är fredagen den 13:e!! Vi gör detta till en ljusets dag! Vi fokuserar på Lucia!! Fram med ljus och lussebullar!!
Tänd för fan ingen elektrisk belysning!! Elsmockan är ju här igen!!!
Frugan tyckte att jag skulle laga mat i stearinljus igår. Det gjorde jag inte inte!!!
Jag fokuserar både på Lucia och att det är 3:e advent i helgen!! Helt otroligt vad fort det går. Jag uppmärksammar det med det tredje barnbarnets Certina!
Den lilla spjuvern är lite för liten för att få den i julklapp detta år.
Men han gillar den i alla fall när han ser den

Även om jag vill ge alla barnbarnen sina klockor så vill jag banne mig inte att de ska växa upp för snabbt… Vill njuta lite till av de små liven

Men nu kör vi Lucia och tredje advent!!
Å oavsett vad jag skrev innan… Ta det försiktigt idag! Man vet aldrig vad som lurar där ute en dag som denna…