Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett sånt rum imponerar på mig. Nu saknar bara välljud och bra musik i mina öron. Kul att se.Trevlig helg! Jag klockan och hustrun i HiFi rummet. ”Shine on you crazy diamond”
![]()
Stureplansgruppen hälsar att idag luktar de svavel. Det är avundet som sipprar ut ur svettkörtlarna och inget kan stoppa det just nu.![]()
![]()
Som sagt, öppnar man paket så får man posta två gånger.önskar alla en bling bling helg!
Och det gjorde du med all rätt!!Nu dubbelpistar jag klockan men inte bilden(!) i Fredagstråden!
Efter en sån här dag tar jag mig rätten till det!
Köpte lokalproducerat för att hylla vår fallna katt!![]()
När barnen flyttar ut yppar sig nya möjligheterEtt sånt rum imponerar på mig. Nu saknar bara välljud och bra musik i mina öron. Kul att se.