• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/8 ”I am BACK!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Känner mig faktiskt inte så lite som Jack Nicholson…. Bara bankar eller snarare hugger mig in i era fredagar igen..
B1D34797-210A-437B-994D-E8C7300A9E39.jpeg

Passar ju bra att vara en smula demonisk på fredagen den 13:e eller vad säger ni?..

Men nu ska vi inte vara såna inte! Har ni haft en bra semester?! Några kanske inte är klara med sin än?? Sååå Jävla orättvist!!
Nåja, jag ska inte klaga. Semestern har varit kanon!! Det har iofs jag också varit ett antal gånger.. Men nu är vi tillbaka i sadeln igen! Både här i tråden och på jobbet! Har ju varit igång i hela två dagar nu. Ska bli skönt med helg!!!:)
I sanningens namn så har det varit lugnt. Såg till min glädje att chefen är ledig hela denna vecka! En klar win win situation faktisk!:)

Kör Explorer II idag. Använder den allt för sällan!
Helt idiotiskt kan jag tycka. Den är lika kanon som min semester var!!
3A311478-AC48-410C-A027-E69E5923F261.jpeg

Vill passa på att tacka alla vikarier som förtjänstfullt hållit ställningarna i sommar. Stort tack från både mig och Barncancerfonden! Om jag räknat rätt så skrapade ni ihop 9800:-!! Inget rekord blev det men storslaget i alla fall!!
Nu får ni dras med mig nästan ett helt år igen!!
Men gubben börjar bli gammal så vem vet.. Kanske kallar in er då och då under året..;-)
Men NUUU KÖÖÖR VI!!!

Ta hand om varandra och ha en härlig helg!!

Välkommen tillbaka vid Fredagsrodret @RicVin!
Semestrar är egentligen alltför korta. För egen del har jag varit igång tre veckor efter min ledighet. Så, semesterminnena börjar nästan blekna.
Fredagen den 13:e, den tar jag inte så hårt så...
Glad fredag och trevlig helg KS:are!
PSX_20210813_075250.jpg

Senast ändrad:
D0705904-6F39-46F6-8A10-8FA273C9CC35.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare Idag är det ju fredag och till på köpet den 13:e!
För 60 års sedan så vaknade många Berlinbor till arbetsmaskiners ljud den 13 Augusti 1961. En barriär började byggas, mera känd som Berlinmuren. I Östblocket användes officiellt benämningen "antifascistiska skyddsvallen" om muren för att ge sken av att dess syfte var att hålla ”fascismen” ute.
Ja det är fredag den 13:e idag som sagt var.Svarta katter kanske går över gatan, då spottar man tre gånger och sen kan man ta helg.Så sköt om Er, ta hand om era nära och kära. Ha,re Bäst//🦊

Tillbaka
Topp