Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig färg på den tavlan!Trevlig fredag & helg
![]()
Den tavlan är ju inte fel!Dagens första byte
![]()
Det börjar närma sig!Når vi 10an denna fredagen den 13:e?
![]()
En stick nipple dial extra thin font insert LV, all boettmärkning borta så troligtvis en prototyp.Nippel dial? Det är ju alltid kul, eller? Berätta vad har du hittat?
Ris på en speedy, det var nog första gången jag ser den kombinationen
Men på nått konstigt sätt så passar det. Som alltid med Speedyn.Ris på en speedy, det var nog första gången jag ser den kombinationen![]()
Plus enRis på en speedy, det var nog första gången jag ser den kombinationen![]()
Hellre ris än den där mesh-hysterin som rådde i speedytråden för något halvår sedanPlus en
Bra bredd i den lådan!Godnatt, lös tio nu grabbar!
![]()
Ris på en speedy, det var nog första gången jag ser den kombinationen![]()
Men på nått konstigt sätt så passar det. Som alltid med Speedyn.![]()
Plus en
Hellre ris än den där mesh-hysterin som rådde i speedytråden för något halvår sedan![]()
Allt för tian!Håll till godo för här kommer mer!
![]()
Det bästa med den där kombon är att den är sjukt ovanlig. Ledsen.Håll till godo för här kommer mer!
![]()
Dubbelpipigt på natten är fan farligt hög WIS-nivåTillåter inte vädret så åker jag till skogen eller till gymmet med kompisen på höger handled som också blir sängpartner