• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 13/9 ”Be careful out there...”

TomGanks

Panerai
Sinn today, do or dont?
20190913_134610.jpg
20190913_134553.jpg
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Chronoswissen och jag lägger skrockfullheten åt sidan och avrundar fredagen med lite fräsjobb, utan skyddsglasögon och nödstoppet frånkopplat
IMG_20190913_111746.jpg
Jag har fått metallspåna i ögat en gång. Ögonakuten var ingen kul kan jag meddela, det gick bra men var inte kul där och då samt ett par dagar efteråt.

Så på med glasögonen oavsett. Jag främjar alltid för säkerhet med maskiner då det fort kan gå åt helvete.
 

2768-1f

Omega
2-Faktor
Jag har fått metallspåna i ögat en gång. Ögonakuten var ingen kul kan jag meddela, det gick bra men var inte kul där och då samt ett par dagar efteråt.

Så på med glasögonen oavsett. Jag främjar alltid för säkerhet med maskiner då det fort kan gå åt helvete.

Tydligen föll min smiley bort. Använder alltid skyddsutrustning. Gjorde misstaget i helgen att jag lyfte på glasögonen för att se bättre och fick direkt en spåna i ögat.
Trevlig helg!
 
Topp