• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/2 ”Home sweet home!!..”

Skönt att vara hemma, @RicVin och visst är det en härlig dag att fira idag, trots det kommersiella! :heart:

Här i Norrlands riktiga huvudstad Umeå, så är vi värdar för ett av Sveriges största publikevenemang Rally Sweden som ingår i WRC....riktigt coolt faktiskt!
Bra med säker tidtagning, så då går man över till Elektrisk!

tempImagePZoNrC.png

Senast ändrad:
Här hemma har vi ofta diskussioner om just sånt här… Vi har ett nytt system sen några år. Antingen bestämmer vi att vi bara ”pratar” om en sak. Eller så är vi överens om att vi ”bestämt” den samma. Har vi bara pratat om det så är det inte bestämt och då kan jag inte få på pälsen.

Bra där Fader @RicVin 😺, den lösningen ska jag ta med mig på i bagaget! Inte så ofta det blir såhär, men vad är det man brukar säga… Happy Wife Happy Life 🥳👍🏼

Senast ändrad:
Makalöst skönt att vara hemma i Svedala igen. Än skönare att det är veckans skönaste dag FREDAG!!!
Håller ni inte med?? Även om man är lite schleten på fredagen så är det en härlig känsla när eftermiddagen kommer!!
Kände för lite Planet Ocean idag. Längtar lite till det är dags att dra på det orange gummit!!
IMG_4542.jpeg

Förresten! Ni glömmer väl inte bort att fixa blommor och ngt gott till äkta hälften idag?
Inga problem för min del att komma ihåg blommorna i alla fall. Har köpt blommor varje fredag sen tidernas begynnelse. Råkade köpa blommor en onsdag för något år sedan. Blev inget bra… Frugan var helt säker på att jag gjort ngt fuffens.. Ville ju bara rationalisera lite för att slippa handla till helgen.
Det gör jag aldrig om!!!

❤️Ta hand om er och era nära och kära lite extra en dag som denna!!❤️
Fan va fint. Bra tips med blommorna, köp aldrig blommor på en måndag osv.

Trevlig helg!

Fick hem denna i måndags. Lyxstålsport som fortfarande är prisvärd. Constellation har väl inte varit het i västvärlden sedan 70-80-talet, trots att många modeller i samma stil blivit extremt populära. Den är inte finast i kategorin, men sitter väldigt bra på handleden med en 34 mm boett som är riktigt tunn tack vare Quartzverk :) Sen har man i modern tid kanske missat att hoppa på tåget och släppa någon kul tolkning/nytolkning?

IMG_3504.jpeg

Tillbaka
Topp