• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/6 ”Jaha ja!.. Vad ska man göra idag då?...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ni kanske minns att jag missade nationaldagen förra veckan?..
Har därför helt sonika bestämt mig för att ta ledigt idag istället..
Hade spetsat in mig på att åka och leka med äldsta barnbarnet. Men icke sa Nicke.. De bokade av för att åka och hälsa på kusinen istället…!! VA FAAAN!!! Vad är det för prioritering???!!!!
Så nu sitter man här och har en heeel dag framför sig… Blir nog till att kolla lite mail i alla fall.. Sen en sväng till gymet så slipper man det i eftermiddag! Kanske hinner man med en skål vid 15 tiden för en gångs skull…🥂🤪

Oavsett vad dagen bjuder på så lär Certinan klara det hela!!
IMG_2026.jpeg

Testar den på meshet som egentligen hör till min PH500.. Det funkar väl helt ok eller vad säger du @TiE ? 🤣

Nä! Nu får jag sätta fart! Annars blir det ingen tidig skål…

Ta hand om er där ute!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!

Helgen kommer inte bestå av att slappa det är ett som är säkert! Los Tantos har bestämt att vi ska rensa ut saker vi inte behöver både i garaget och på loftet.

För att sedan ha en större gårdsloppis någon gång framöver här i SOMMAR! Fotbolls EM inleds ju idag, så länge jag inte missar några matcher så är det inte ett så dåligt beslut faktiskt 🤔👍🏼😄



" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "



IMG_5646.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_3208.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Fredag igen och idag firas en 150-åring med pompa, ståt och champagne i kungliga hufvudstaden. Grand Hotel invigdes officiellt 14 juni 1874. Ha nu en riktigt trevlig fredag och kommande helg, men glöm inte bort era nära å kära. Ha’re bäst //🧐
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpg

inledde dagen med hot yoga, låg som en blöt gråsäl på mattan medan övriga deltagare flängde runt i diverse smidiga positioner. först två möten sen ska jag träffa en bff på eftermiddagsbärs för att sen avrunda dagen med boys night ihop med tonårssönerna medan modern förlustar sig. mer öl och dessutom pizza. dagen har potential!
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Härligt med egentid ändå broder @RicVin, det är underskattat!

Själva ska vi hjälpa dottern att flyta in i nyinköpt stor lägenhet i eftermiddag och sedan fordonsträff med Camaros på lördagen, om inte regnet slår till igen...känns som lite roulette med vädret just nu! 🤷🏼‍♂️

Vi börjar med lite guldkant på fredagen i alla fall, det är ju ändå min namnsdag! 👑

tempImageQQFCgP.png
 
Senast ändrad:
Topp