• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/8 ”Åååh nej e han redan tillbaka...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nog hade jag gärna haft en längre semester. Men vare sig arbetsgivare eller fru tillåter ju det så visst...
D3C3F48B-F93D-4F91-9535-A367C0D72CD6.gif

Försökte faktiskt för några år sedan tömma alla sparade dagar men frun hotade med skilsmässa om jag var ledig längre än vad hon var. Hon tycker att det enda privilegium hon har som lärare är att vara ledig längre än jag på sommaren....
Hur har ni haft det i sommar? Har ni trivts med mina vikarier? Jag tycker de gjort ett makalöst bra jobb. Inte nog med att en massa slantar kommit in till BCF utan det har varit riktigt kul och läsvärda trådstarter. Hatten av till er allihop!!
Sommaren i sig blev ju lite avmätt då man kanske inte kunde genomföra allt som man tänkt. Men helt ärligt... Handen på hjärtat nu.. Visst har det väl varit ovanligt avkopplande?!
Det tycker jag i alla fall!
Inte för att jag vill ha någon pandemistörning av nästa sommar men lika avkopplande får den gärna vara.
Jag inleder i alla fall “höstterminen” med sommarens hype!!! Eller kanske vårens?...
F381D33B-C4D2-4C35-A1E2-B1AD52FC1288.jpeg

Makalöst bra släpp av Seiko om jag får säga det själv...
Hoppas alla är lika nöjda med sina SPB varianter som jag är med min.

Sen måste jag kanske tillägga att även om jag känner mig som Mr Wick så är kanske en sån här entré mer jag...;-)
076571CD-8267-459C-83E4-F933342AF144.gif

Ha en härlig helg mina vänner!!

Senast ändrad:
723620B2-632D-4073-AB23-B1ED36ACC70F.jpeg

Godmorgon. Nu måste man sätta upp lysväv för att hitta till dass på morgonen. Det är ju mörkt ute när man går upp före tuppen.
Ja ...

129DFD04-5B47-4769-8912-4ADE7105FCF4.jpeg

Då var klippet fixat. Ha nu en riktigt trevlig helg alla KS:are och jag säger som vanligt Ha, re bäst//:pompus:
(Ps: Välkommen back @RicVin)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp