• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 15/1 “Svart och vitt.. Sorg och glädje..!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Livet är märkligt... Det är liksom härligt, jobbigt, lätt, tungt, sorgligt och lyckligt nästan på samma gång liksom!
Ena dagen begraver man sin svärmor och sin frus älskade mamma. Det var en tung dag även om den var fin på alla sätt.
En annan dag får man en bild som man vill visa hela världen men jag startar med er idag..
Det är en helt magisk bild..
96F7229C-ECD5-4387-B370-7E204C76D2FF.jpeg


Lugn lugn!!! Det är inte vårt!! Eller det är det ju iofs på sätt och vis..
Det är vårt första barnbarn!!
Har ni sett något så vackert?? Nä, klart ni inte har!! ;-)
Grabben går under arbetsnamnet ”Clint”..
Tror dock INTE att min son får igenom det namnvalet hela vägen till dopfunten...

Appropå ”dopfunt”... Jag lägger härmed in en önskan om ny ”titel”.. Har ju redan hittat en lämplig avatar och ni ser ju vad jag tänker mig under klockan här...
5A300CB5-BE25-416C-9865-6E29AE64D24B.jpeg


Visst skulle det passa undertecknad med ”Dirty Grandpa” ?!? @Hook eller @Leben pleeeeease???

Ha en alldeles fantastisk helg och ta hand om er där ute!!
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Ja livet är märkligt fullt med upp- och nedgångar, mot- och medgångar men att bli morfar är en ju en trevlig överraskning tänk att kunna lämna barnet till sin mor när det börjar låta eller lukta... stort grattis farbror!
80998591-7874-4D5B-B4B1-9AA99BD5E8BB.jpeg

Jag passar som vanligt på att hälsa mina vårdare @RicVin och Dr @Denke vänner, sökmotorer, troll och lilla lilla smurfen! Passar även på att gratta @TheTaleTeller som fyllde jämnt igår! Grattis broder! Synd att jag inte kunde vara med fysiskt men hoppas ni fick en bra kväll. Hälsa hem!
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_3278.jpeg


Godmorgon @RicVin mfl ! Laura och Lorentz har namnsdag idag 15 januari, men vad hände 2009 denna dag ? US Airways Flight 1549 tvingas nödlanda på Hudsonfloden mitt i New York efter att en flock fåglar har flugit in i planets motorer. Samtliga ombordvarande överlever landningen. Tom Hanks har ju spelat piloten i en senare film (SULLY) av dramat.
Ja det var det och jag ”rasslar” vidare under dagen med min 7548-700B Seiko.Ha nu en trevlig helg och som sagt var. Glöm inte bort nära och kära och vila upp Er i kommande helg. Ha,re bäst //:pompus:
(ps: Grattis @RicVin)
 
Senast ändrad:

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Livet svänger åt båda håll, det är så det är. Men under stundom har huvud och hjärta lite svårt att hänga med.
Grattis till kommande farfarskapet @RicVin, det är fantastiskt och skiljer sig säkert inte ifrån att vara morfar, vilket jag blev under 2020. ...Ett av det årets få och riktigt minnesvärda höjdpunkter.
I övrigt, jobbhelg och stretigt på jobbet, ...handeln i coronatider är ju en historia för sig.
Glad fredag och ännu bättre helg, KS:are!
PSX_20210115_075209.jpg
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_3278.jpeg


Godmorgon @RicVin mfl ! Laura och Lorentz har namnsdag idag 15 januari, men vad hände 2009 denna dag ? US Airways Flight 1549 tvingas nödlanda på Hudsonfloden mitt i New York efter att en flock fåglar har flugit in i planets motorer. Samtliga ombordvarande överlever landningen. Tom Hanks har ju spelat piloten i en senare film (SULLY) av dramat.
Ja det var det och jag ”rasslar” vidare under dagen med min 7548-700B Seiko.Ha nu en trevlig helg och som sagt var. Glöm inte bort nära och kära och vila upp Er i kommande helg. Ha,re bäst //
Såg den filmen igen häromdagen faktiskt. Makalös händelse!!!
 
Topp