finnirgens
Silver
Semester. Fortfarande pyjamas och fleece på. Kanske blir så hela dagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det saknar jag med Speedyn, alla bandbyten!Blir nästan lite sugen att byta till speedmastern! Nytt läder kom hem idag!
![]()
![]()
Det saknar jag med Speedyn, alla bandbyten!
Håller med! Jag testar lite olika på min 16570 Polar men den är lite svårare att matcha med.Det är Speedmaster och Rolex GMT som är dom ultimata klockorna som man kan byta till nästan vad som helst, och det ser fortfarande bra ut!
Blir nästan lite sugen att byta till Speedmastern, trots att DDn är den obligatoriska Fredagsklockan ! Nytt läder kom hem idag!
![]()
![]()
Tack för en trevlig lunchTrevlig helg, KS!
![]()
Byt för tusan!!! Verkar trögt med poster idag. Jag kör lite Glashütte så jag har också bytt!!Blir nästan lite sugen att byta till Speedmastern, trots att DDn är den obligatoriska Fredagsklockan ! Nytt läder kom hem idag!
![]()
![]()