• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 15/12 ”Ingen förstår hur dåååligt jag mår!!…”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Visst har jag använt den rubriken förr??? Men den går alltid på repeat i skallen i tider som dessa…
Jomenvisst… Veckan har gått i nässprayens tecken…🤧🤒🤧
Jävla skit! Varje gång så tänker man ”Jaja, en förkylning bränner man av på ett par dagar…”!
I helvete heller!! Segt som sirap. Frugan har dessutom gått in på andra varvet med ledvärk och feber förutom host och snörvel..
Ger mig fan på att vi har en cocktail av RS, säsongsflunsa och den senaste omikron varianten…
Enda glädjen är ju att det är fredag idag igen!!
Men för att det inte ska bli för glatt så kör vi den svarta hämnaren idag..
IMG_9972.jpeg

Lite glatt blir det ju kanske ändå med julgranen i bakgrunden…
Nåja, det skadar väl inte en dag som denna.
Ta hand om er där ute och använd inte nässprejen för länge!!!

Trevlig helg mina vänner

Förresten… Kanske bör senarelägga trådstarten under vintermånaderna.. Fan omöjligt att ta en skarp bild…:-(

TGIF!

Vilken…SCHEISSE dag jag hade igår, vi upptäckte en vattenläcka då vi skulle. Eller rättar sagt rörmokaren som skulle installera den nya cirkulationpumpen som hade givit upp natten till igår.

Jaja…en lång historia kort, jag behövde jobba över lite igår, jobbade till Kl: 23:00. Så jag orkade inte åka hem för att sova. Blev att slagga på soffan på kontoret, så idag är man stel både här och där, fast mest stel i nacken blev jag. Så idag blir det att bryta mönstret med FREDAGSKLOCKAN!

Ska bli riktigt skönt med helg, tanken var ju att göra klart julskinkan igår jag bakade i ugnen i onsdags kväll. Nu blir det att GRILJERA skinkan när jag kommer hem idag istället!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_1317.jpeg

IMG_1320.jpeg

Senast ändrad:
Krya på dig, broder @RicVin ! 🤗
Det är alltid ett sammelsurium av elakheter som virvlar runt i luften den här kalla årstiden så det gäller att idka god handhygien och undvika folk! 🤚

Gårdagens nykomling, tillika frugans julklapp, ska alldeles strax slås in men en snabb bild kan jag bjussa på igen, kan inte sluta beundra länken på denna funkiga klocka! 😍

Ta er en trevlig helg nu, vänner! 🎄

tempImage4Oth0C.png

Tillbaka
Topp