Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Till att börja med så blir det ett djupdyk här. Sedan så känns det som att jag borde ta dykcert... deskdive är annars en underskattad dykformGrattis! Kul att den hamnade på forumetKommer den få följa med på några riktiga djupdyk? Eller blir det hårda deskdives?
![]()
Bytte till -70 talsknäppis när jag kom hem. Har varit och hjälpt frugan på hennes jobb.Kände att jag behövde en sådan nu till sommarenHahaha
Fruktat härlig sommarklocka!
Kanske ska skaffa nåt riktigt utflippat jag också!
Ja riktigt häftigt!! Kunde inte låta bli som du förstår och ser![]()
Att bada dubbelpipigt är det bästa jag vet. Way to go!Till att börja med så blir det ett djupdyk här. Sedan så känns det som att jag borde ta dykcert... deskdive är annars en underskattad dykform
![]()
Plop + skjorta = coolt!Plop önskar trevlig helg
![]()
Tack! Det kan behövas lite hejarop!![]()
Det ser tufft ut att få ihop tio sidor idag. Lägger in en sista godnattklocka och önskar nattpasset lycka till
En riktigt nice Breitling, en av mina favvo.s!![]()
Det ser tufft ut att få ihop tio sidor idag. Lägger in en sista godnattklocka och önskar nattpasset lycka till
Den är riktigt bra!Nu skall vi ta ett glas fantastisk whiskytrevlig helg KS!
![]()
By requestEss då!![]()
![]()
TackSuveränt band! Måste hitta en klocka till min orm.
Finns ett antal drygt 30 åriga lagrade i den blandningen...Den är riktigt bra!
![]()
TREVLIG HELG!!