Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vikken härlig trådstart och är du världsmästare är jag fanimig nordisk mästare på att göra ingenting men likt förbaskat när helgen närmar sig så är det en radda med saker som ”måste göras”, varför blir det så varenda j-vla helg?Missförstå mig rätt... Jag har inte alls något emot att det blir helg. Snarare tvärt om. Jag ÄLSKAR när helgen kommer!! Inte bara för att jag får möjlighet att starta denna tråd. Som jag med rätta vet är ooooerhört efterlängtad...
Nä, jag älskar och vara ledig helt enkelt.
Jag är fanimej världsmästare i att göra ingenting. Det värsta som finns är när helgerna förstörs av en massa ”måste projekt”... Kratta här, klipp där, spika här, gräv där.. Nä fy FAAN!!!
Men denna helg är MIN helg!! Frugan ska leda ytterligare en målarkurs så jag får sysselsätta mig själv!! Imorrn blir det en långtur med kameran i näven. Troligen lunch på Crêperie Marie och en öl på nästa ställe!!
![]()
Lilla hjärtat försöker ibland... Igår kom hon med förslaget att jag skulle byta vatten i spabadet när hon håller kurs...
Ha! Det kan hon fetglömma!!! Möjligtvis ska jag skita ner det lite ytterligare efter promenaden imorrn. Så det så!!!
Ha en härlig helg mina vänner!!!
Det där låter nästan som ett självskadebeteende... Vi får nog ta ett prat om det här!! ;-) Ta åtminstone några timmar ledigt imorrn och bara var!!Fan vikken härlig trådstart och är du världsmästare är jag fanimig nordisk mästare på att göra ingenting men likt förbaskat när helgen närmar sig så är det en radda med saker som ”måste göras”, varför blir det så varenda j-vlahelg?
Har tex redan bytt till vinterdäck på två bilar här hemma och i morrn väntar dubbla pass i gymmet, dammsuga löv och ta fram spadarna inför snöstormen som väntar på söndag...
Ta er en underbar helg nu, @RicVin och alla andra, så hörs vi på andra sidan!
![]()
Tack, men jag har kontroll, ska bara...Det där låter nästan som ett självskadebeteende... Vi får nog ta ett prat om det här!! ;-) Ta åtminstone några timmar ledigt imorrn och bara var!!