• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 16/12 “Idag ere läderfredag!!..”

Fredag eftermiddag feeling börjar inträffa, slänger mig snart på moppen och åker ner till havet för en iskall ”Fredagsbira” på någon Beachbar. 😎

8CFF0BCC-B61E-4383-A3B7-A02BCDC95D4D.jpeg

Fredag eftermiddag feeling börjar inträffa, slänger mig snart på moppen och åker ner till havet för en iskall ”Fredagsbira” på någon Beachbar. 😎

8CFF0BCC-B61E-4383-A3B7-A02BCDC95D4D.jpeg
Fasen va fint. Jag sitter och letar resa över nyår till ditt land. Verkar svårt att hitta nåt vettigt för familjen men skam den som ger sig. Jag måste ha lite riktig värme snart!

Fasen va fint. Jag sitter och letar resa över nyår till ditt land. Verkar svårt att hitta nåt vettigt för familjen men skam den som ger sig. Jag måste ha lite riktig värme snart!

Rekommenderar Mae Phim om du vill komma till ett lugnt barnvänligt/familje ställe ! Kall bira utlovas! :)

Här varit på ett inspirerande och produktivt projektmöte i Kiel. Här arbetat i detta projekt i två år men aldrig mötts IRL. Man har glöm hur jävla bra det är att träffas på riktigt. Sedan gör det ju inget att Tysk öl smakar gott. Dricker Dunkel Weisse och väntar på stekt gös. Mötet är över helt enkelt.
16711945121871506615524576727934.jpg
16711945260773285131472494320286.jpg

Snart skall båten hem bordas. Trevlig Helg alla!

Tillbaka
Topp