Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Båda klockorna får nog plats inne i Mudmastern. Kanske samtidigt...Sa du liten dressare @RicVin? Kör en isad Portofino idag, från damkollektionen. Inga problem för 16 cm handled
![]()
Började dagen med min Patek Philippe Nautilus... Med fel datum
![]()
Tack, men nää, den blir kortlivad tyvärrGrattis!
Ser bra ut på din arm.
Lite trist att man bara hinner klämma på en bråkdel av dina klockköp.Tack, men nää, den blir kortlivad tyvärr![]()
Den klär dig, riktigt trevlig.Sa du liten dressare @RicVin? Kör en isad Portofino idag, från damkollektionen. Inga problem för 16 cm handled
![]()
Började dagen med min Patek Philippe Nautilus... Med fel datum
![]()
Linnen dial & open six, magi!Äntligen fredag och sol!
![]()
Hoppas ni får en underbar helg!
Vi ses för sällanLite trist att man bara hinner klämma på en bråkdel av dina klockköp.![]()
Bytte min 535 till nya 1537. Fick power reserve samt den nya tunnare boetten. Jösses vad bra den sitter! Panerai ska vara 42mm, punkt!
![]()
![]()
Inte helt med där när det kommer till 42 mm MEN fasen va bra 1537 är!Grattis!
Snygg!Fredagsbling.
![]()
Coooool!![]()
En dressare hade nog smugit in bättre under klänningsärmen än en G-shock men ska man, som jag, prata om höga vattenflöden kändes det bättre med en tidvattenklocka idag.
Ha en fortsatt god fredag!