Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Keeeper?Tidig hemgång och byte till den lille goe Colten
![]()
Damkollektionen eller storleken?Den klär dig, riktigt trevlig.
Kul att du fortfarande ser det som utforskande när man mest får skit för det.Klädd för det dagliga äventyret med rensning av kattlådor!![]()
![]()
Bytesobjekt?Keeeper?![]()
Hemma kl 19 efter AW fanns inte på min tid!Hemma efter lite AW. Glad fredag på er allihopa!![]()
![]()
Vem får inte ta lite skit iblandKul att du fortfarande ser det som utforskande när man mest får skit för det.![]()
Är nog rätt begränsat även idagHemma kl 19 efter AW fanns inte på min tid!
![]()
Tur för dig! Hade säkert bara inbringat en kaffepeng.Survivor!
Den här skickades till Kaplands för försäljning. Fick tillbaka den för att dom tyckte den var för trasig...
Har legat i garaget, i påse, i ett par år. Tog in den häromdan när såg påsen och tyckte synd om klockan, Plexit är porsmutsigt (blev bättre med Colgate)
Testade att dra upp den i går, den gick igång och går fortfarande!
Före tandkräm![]()
Efter tandkrämsputs, 2 min!
![]()
Nja, kändes lite kitschigt med röd tavla...Tänkte att det kanske var fler än jag som undrade hur en YM med vinröd tavla skulle se ut.
![]()
Det var pre KS!Tur för dig! Hade säkert bara inbringat en kaffepeng.
Hahaha! Det det säger nog mer om mig och mina pendlarkompisar än vad det gör om dig.Hemma kl 19 efter AW fanns inte på min tid!
![]()
Skall ni fortsätta det här med bubbel varje fredag behöver du en blingklocka!Fredagsmys.
![]()
Jag är en enkel man och nöjer mig med en enkel Panerai.Skall ni fortsätta det här med bubbel varje fredag behöver du en blingklocka!![]()