Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer mitt sena bidrag till tråden. Ha det gott KSVackra klockor KS![]()
Tack! Ja, jag är nöjd med den. Var sugen på en med vit tavla först men hittade en röd och då var valet lätt.Härlig tavla på den där!
Använder sällan annat än denna så mellan varven idag funderar jag på om resten ska säljas eller om jag ska inhandla nåt nytt, alternativt köpa en till cykel. Hmmmmmm
Grattis!Tack! Ja, jag är nöjd med den. Var sugen på en med vit tavla först men hittade en röd och då var valet lätt.
Tack! En fin kompis till inoxenGrattis!
Röd tavla kompletterar samlingen bra.
Just nu talar vi om att hon bör köpa ett kolfibermonster så vi kan jonna ihop....hon har iofs en schysstare klocksamling än jag...Fråga hustrun!![]()
Snyggt det blev med jubilee på den
+1 på den, wow!Snyggt det blev med jubilee på den![]()
Tack! Tycker att Tudor-jubileet var helt okej det också men superjubilee är i en klass för sigSnyggt det blev med jubilee på den![]()
Ja det blev riktigt braTack! Tycker att Tudor-jubileet var helt okej det också men superjubilee är i en klass för sig![]()
Meh?! Varför taggar du mig för? Du borde väl tagga de som INTE postat?!Dåligt tryck ändå @RicVin även lågkonjunktursvarning i fredagstråden? 10 sidor osv.
Perfekt med Toolwatch när man ska måla!Här målas det fönster!
![]()
![]()