Så satans skönt med fredag igen!! Efter denna vecka är det verkligen välkommet kan jag säga.
Budgetarbetet för 2025 har börjat…
Men det skiter vi i nu, ska bara uthärda några timmar sen är det ju hopp å lek som gäller!
Förra helgen var det ju vernissage. Det blev en kanondag!! Den utställningen rullar på en vecka till. Men på lördag är det andra bullar som gäller… Eller andra bilder..
Sorry men nu blir det lite skamlös reklam igen…
Har fått möjlighet att hänga lite bilder på Planket Stockholm detta år.
Det går som ni ser av stapeln nu på lördag och söndag på söder i Stockholm.
Man blir lottad dag och plats. Tror att det är ca 300 fotografer som fått möjlighet att visa sina bilder från nåder helgen. Bilen ovan plåtade jag i våras i en liten stad en bit ovanför NY. Den och lite annat kommer jag att hänga upp.
Lite prestationsångest faktiskt…
Har ni möjlighet så kika gärna förbi. Jag står på plats 71 precis vid hörnet av Lilla Mejtens gränd och Malmgårdsvägen.
Blir lite Panerairaj över helgen.
Passar ju rätt bra då jag köpte min första Panna av en fotograf från Halmstad… Minns inte vad han hette eller om det var en 111 eller 005 men affären gjordes i alla fall upp på restaurangen vid Statoil i Järna. Tänk vad många affärer som gjorts upp på fik, restauranger, bilar mm.
Nåja! Dags att rulla lite siffror innan vi drar upp mot stan!!
Ha en härlig helg mina vänner!!
Ta hand om er..
Budgetarbetet för 2025 har börjat…
Men det skiter vi i nu, ska bara uthärda några timmar sen är det ju hopp å lek som gäller!
Förra helgen var det ju vernissage. Det blev en kanondag!! Den utställningen rullar på en vecka till. Men på lördag är det andra bullar som gäller… Eller andra bilder..
Sorry men nu blir det lite skamlös reklam igen…
Har fått möjlighet att hänga lite bilder på Planket Stockholm detta år.
Det går som ni ser av stapeln nu på lördag och söndag på söder i Stockholm.
Man blir lottad dag och plats. Tror att det är ca 300 fotografer som fått möjlighet att visa sina bilder från nåder helgen. Bilen ovan plåtade jag i våras i en liten stad en bit ovanför NY. Den och lite annat kommer jag att hänga upp.
Lite prestationsångest faktiskt…
Har ni möjlighet så kika gärna förbi. Jag står på plats 71 precis vid hörnet av Lilla Mejtens gränd och Malmgårdsvägen.
Blir lite Panerairaj över helgen.
Passar ju rätt bra då jag köpte min första Panna av en fotograf från Halmstad… Minns inte vad han hette eller om det var en 111 eller 005 men affären gjordes i alla fall upp på restaurangen vid Statoil i Järna. Tänk vad många affärer som gjorts upp på fik, restauranger, bilar mm.
Nåja! Dags att rulla lite siffror innan vi drar upp mot stan!!
Ha en härlig helg mina vänner!!
Ta hand om er..