• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/12 “Nu börjar det dra ihop sig!!..”

Klapparna till barn och barnbarn klara bara frugan kvar
image.jpg

I helgen tänder vi sista ljuset!! Nästa fredag är det faktiskt dags för ”dopparedagen”!!
Hur har ni det med julstämning och förberedelser? Här börjar faktiskt klapparna bli klara. Ska bara slöjda till ett par kottdjur till sönerna så att de också får ngt under granen..;-)
Hörde på nyheterna igår att vi beräknas lägga 2k per person i snitt på klappar i år. Tänkte först, faan vad mycket slantar!! Tur inte vi lägger så mycket!!..Tja vi hörs…!!:-/
Förstår inte varför det springer iväg varje år?!? Men vi HAR blivit bättre på att hålla igen. I år har jag till exempel fått lova frugan dyrt och heligt att jag INTE ska köpa något till henne… Eller vi har lovat att vi inte ska köpa något åt varandra…
Det löften kommer jag ju INTE att kunna hålla såklart… Det är faktiskt fan så mycket roligare att ge julklappar än att få… Det går liksom inte att låta bli..:)
Blir lite Panerai idag, den gör sig så bra i juletid, blir så många härliga reflexer i glaset!
9811DA2D-E3CF-4FD1-AF2F-6474FDFFCF12.jpeg

Ha en härlig 4:e adventshelg och håll koll på ljusen!!
Förresten! Nu kom jag på att jag alltid brukar byta batterier i brandvarnarna i december!! Får lösa det efter första Teamsmötet!! Gör det ni också.

Ta hand om er!!
Här blir det LED-ljus i jul!
Har fått nog av eld på ett tag…
Har satt upp ny brandvarnare i vårat tillfälliga boende!
Samma löften här och de har naturligtvis också spruckit! 😆
Var rädd om dig och familjen!

Tillbaka
Topp