Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skal pa dig! Har blev det sommar igen (nastan)Gin o´clock it is. Lydén Distillery Navy Gin, Campari, Carpano Classico.
Önskar er en fin fredagkväll. Vi har haft en kanon-arbetsvecka!
![]()
Det är mitt bojsänkteBlir omåttligt nyfiken på vad som ligger i bakgrunden. Någon slags 18k smp?
Riktigt julbord!Oj, så fina klockor!
DD i guld är ju en dröm, särskilt med svart/grön/blå tavla!
Cartier, det enda som funkar med romerska siffror (snygg även med vit tavla)!
Tudorchronon är oerhört bra!
Så jäkla snygg!Lite sött och salt till julens matlagning. Trevlig helg alla KlockSnackare!
![]()
Du menar att du är halvvägs!Klapparna till barn och barnbarn klara bara frugan kvar![]()
GT var det. Skönt att sänka sig ner bland bubblorna. Skål på er
![]()
Du är ingen fegis du!En gammal PlexiSub mår bra av lite bubblande färskvatten ibland!
![]()
Skål på er allihopa!
![]()
Trodde jag framgått vid det här laget!Du är ingen fegis du!
När man vill ha en iced out watch, men har en budget man inte vill spräcka…Trodde jag framgått vid det här laget!![]()
Trevlig fredag KS![]()
När man vill ha en iced out watch, men har en budget man inte vill spräcka…
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med!Trevlig klocka men kom ihåg att det aldrig kan bli för orange!
![]()
Läst den trådenGjorde det med min INOX och släppte isklumpen i asfalten från 15 meters höjd.
Behöver jag säga att den inte tog någon skada?
Finns bilder i någon INOX-tråd...
Trodde jag framgått vid det här laget!![]()
KS är en sånt mysigt ställe!När man vill ha en iced out watch, men har en budget man inte vill spräcka…
![]()
![]()
![]()
![]()