• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/3 “Det är fan svårt att välja!..”

Ja du @RicVin … Det är bara jobbigt, tro mig! Du minns väl förra året? Hemskt att inte kunna byta… 😂

Önskar alla en trevlig helg! Njut av valfriheten, ni som kan… 😅🥰
5AFD3BFA-08FA-4AD1-BA35-35CC658A8FF9.jpeg

Senast ändrad:
OWG-March 2023 = fail för min del, var helt enkelt inte laddad för detta i år.

Idag, jobb hemma då minsta grabben hostar och har feber. Orkar inte dra på mig vettigare kläder eller klocka, inga teams-möten så ingen som ser mig! 😄

Trevlig fredag och helg alla där ute! Ni som kämpar vidare i OWG-M, kör hårt och lycka till!!

8C48C9E0-A9D3-4075-A1E8-D623C11FFD3A.jpeg

Äntligen fredag!

Även om en del tycker att det är dags att bygga om Maslows behovspyramid tycker jag att en klocka passar oavsett trappsteg. Köper man klockor för att få tillhöra gruppen och få känna trygghet har man en bit kvar att klättra innan man når självförverkligandet. En sak är säker, ligger man högst upp i pyramiden köper man inte mainstream. Ligger man i botten vill man ha klockor som går att äta och kramas med. Nåja, några löst ryckta tankar denna fredag. Nu är det dags att återgå till jobb innan helgens kurser, teaterbesök och födelsedagskalas drar igång. Hm, undrar vad dagens klockval säger om var jag befinner mig?

Fråga från ett ARLA mjölkpaket: Vilket ord på fyra bokstäver blir kortare när du lägger till tre bokstäver?

IMG_7023.JPG

Skärmavbild 2023-03-17 kl. 10.46.25.png

Svar: kort

Senast ändrad:
IMG_8493.jpeg

God eftermiddag bäste herr @RicVin . Spänningen byggs upp för nu är det allt lottdragning OWG på G på instagram. Men självklart är det även dax för lite bubbel som vanligt för klockan är ju över !5:00. Ha ´re bäst,må väl.Drick gott denna gröna Fredag // 🧐

IMG_8493.jpeg

God eftermiddag bäste herr @RicVin . Spänningen byggs upp för nu är det allt lottdragning OWG på G på instagram. Men självklart är det även dax för lite bubbel som vanligt för klockan är ju över !5:00. Ha ´re bäst,må väl.Drick gott denna gröna Fredag // 🧐
Klockan är förvisso över 15 men jag står fortfarande på vatten. Men de två påsarna i bakgrunden hintar om att jag som vanligt kommer starkt i spurten!!!
DDBAEE69-4835-490B-B2E9-F3BB8DD578EF.jpeg

Tillbaka
Topp