• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/4 ”Nu tar jag till alla knep...”

Trevlig helg.
5DB32B97-8DF7-42EB-BC51-2AB33492F981.jpeg

Jag håller med @RicVin om allt du säger om detta jäkla virus. Och riktigt otäckt med Adam Alsing. Visst känns det jobbigt och väldigt ledsamt.
Ändå vill jag som vanligt passa på att önska alla klocksnackare en osedvanligt trevlig helg! Stay safe!
Glycine Airman idag!
DSC_0880-06.jpeg

Senast ändrad:
Känns som att verkligheten kryper sig på även hos de som tidigare har skakat av sig detta med "äh, det är inte så farligt" eller "det är bara som en vanlig influensa" och det var väl på tiden. Tvätta händerna och ta hand om er gott folk. Men framför allt, ha en riktigt bra härlig fredag alla KSare! :happyhappy:
PSX_20200417_073354.jpg

Det kom nära. Trodde knappt mina ögon när notisen kom. Det blev verkligt. Att vem som helst kan dö av det. :( Svårt att tänka bort när det är allt som händer nuförtiden.

Man får tänka på annat. Ägna sig åt barn och hobby. Titta på klockor.

4C1F17C8-0051-4E84-BB0B-2DA35DDC2214.jpeg
45582857-C202-4AB2-AEC5-D4E5EDEA0EBF.jpeg

Tillbaka
Topp