• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/4 ”Nu tar jag till alla knep...”

Då var det byte av klocka och Gin o'clock
20200417_175858.jpg

Efter en vecka med lite tid på jobbet och mycket tid hemma pga deltidspermittering så var det skönt att klä upp sig och känna sig lite stilig inför helgen! Det här att hasa runt i meckarkläder dagarna i ända kan inte vara bra för romantiken... Man får göra det man kan när världen känns grå. Även jag kommer sakna Alsing. Han var alltid intressant att lyssna på!
Ha en bra finfredag allihop, och en trevlig helg!

IMG_20200417_175855.jpg

Senast ändrad:
Förjävligt det som sker runtom oss just nu. Känns som att det kommer nära när det är en ung person som Alsing som går ur tiden.

Jag använder ett gammalt knep för att muntra upp. ”What time is it? It’s cocktail time!”. Om än med fel datum på klockan, har missat det hela dagen...

9ECEE6CB-88CF-4208-A261-F547923BFB4B.jpeg

3C41AE14-B9DC-4D58-8AE6-2332D33681D6.jpeg

Kändes extra tungt att inte Adam Alsing fick bli farfar innan han gick bort.
Jag var inte heller något speciellt stort fan men det berörde mig helt klart ändå och han kändes som en reko och varm person.
Nu blir det godnatt och av med klockan för denna fredagströtta pappa och jag önskar Er alla en skön helg.
E51B5BB8-EC2B-4EB8-93CA-2529FDE43C50.jpeg

Tillbaka
Topp