S
Staafen
Guest
Skål på dig!Gino’clock!!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skål på dig!Gino’clock!!!
![]()
Och vilken gin sen! Ska äntligen till Irland nästa vecka och givetvis passa på att plocka hem en flaska eller två av GunpowderGin o’clock!! Äntligen börjar helgen på riktigt.
![]()
Var har du snott strapet?? Såg en ”prototyp” på ett sånt på en GTG i Stockholm för några år sedan. Tjatade på att få köpa men fick nobbenSist in så den får vara med på fredagen.
![]()
Jag gillar din avatar beroende på varför du valt den, men jag vill bara säga att jag inte ser ut så där längre.Älskar den där!
Fick det av McGyver som tillverkar dem, kommer snart ut till allmän försäljning förhoppningsvis i oktober.Var har du snott strapet?? Såg en ”prototyp” på ett sånt på en GTG i Stockholm för några år sedan. Tjatade på att få köpa men fick nobben
:-(
Grymt strap, kanske det mest rockigaste jag sett här.Sist in så den får vara med på fredagen.
![]()
Grymt strap, kanske det mest rockigaste jag sett här.![]()
Oj, större än jag anade. ET phone home
Hmmm.. Det var i alla fall INTE McGyver som hade med sig strapet till Stockholm den gången..Fick det av McGyver som tillverkar dem, kommer snart ut till allmän försäljning förhoppningsvis i oktober.
Då var det nog Totte, han är också inblandad.Hmmm.. Det var i alla fall INTE McGyver som hade med sig strapet till Stockholm den gången..
Har ju t.o.m. varit hemma hos honom så jag är heeeeelt säker på att det var ngn annan. Minns dock inte vem..
Coolt. Trevlig resa och shopping då. Den är riktigt fin. Gick faktiskt att beställa på bolaget nyss. Iofs tog det tre order-försök innan jag fick dem (man måste beställa två).Och vilken gin sen! Ska äntligen till Irland nästa vecka och givetvis passa på att plocka hem en flaska eller två av Gunpowder