Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Not yet!!!
Vad tyckte du om den ölet? Tyckte att det var för lite smak av granskott.En öl efter fredagsfys...![]()
Vad har vi för trevligt i glaset?Trevlig fredag!
![]()
![]()
Isigt värreBytt till fredagsguld & fredagsdrink. Trevlig kväll KS!
![]()
Tycker urbarnet valde rätt klocka för en djupdykning i pärlhavet.
Trevlig fredag!
![]()
![]()
Tänkte först:Vad har vi för trevligt i glaset?
Respect! 12-årig alkoholfri wirre.
Kan inte annat än hålla med men Ballast levererar ändå en god ölVad tyckte du om den ölet? Tyckte att det var för lite smak av granskott.![]()
Definitivt! Ballast Point är utan tvekan mitt favoritbryggeri och Sculpin är mitt favoritöl.Kan inte annat än hålla med men Ballast levererar ändå en god öl
Varvar vin och matlagning. Sent kan någon tycka. Då kan jag lugna sinnet och säga att det är till imorgon..
![]()
Gött att vara ute i god tid!
Myyycket bra där; första steget mot klocknirvana taget![]()
Framme på jobbet. Redo att dricka kaffe och smygfölja paneraitråden, som lite otippat väckt osunt mycket intresse under veckan.
PAM932, Boutique Edition presenterad 2018, 388 ex wwFin panna, vilken ref?
Vi har Napue gin, med feever tree, tranbär och rosmarin. Serveras i ridels gt glas (ja är stor skillnad på glas och glas )Vad har vi för trevligt i glaset?
Nu är det nära 10an @jablaVet inte om man skall skratta eller gråta men gräsmattan är vit här också.
![]()
Förra veckan var jag på sidan ett och idag är det sidan fyra vid niotiden, blir nog tio sidor igen.
Trevlig helg på er allihopa!
Lät gott! Navy strength och just Napue har jag tänkt som kommande inköpVi har Napue gin, med feever tree, tranbär och rosmarin. Serveras i ridels gt glas (ja är stor skillnad på glas och glas )![]()
Inga priser ikväll.
Vi får satsa på 11 sidor iställetInga priser ikväll.![]()
Så skönt att inte alla tycker lika! F-n vad livet vore enformigt annars!God fredag och trevlig helg på er.
@RicVin jag har en likadan flaska. Ingen favorit, dock. Lite för rund för min smak. Vad tycker du?![]()