Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men va? Är du också i Hublotträsket din stackare. Trodde det bara var @Swizz beat som drunknade där.Blev byte till Hüblot. Skål!
![]()
Mycket bra!Blev byte till Hüblot. Skål!
![]()
Oj oj oj så vacker!Inget bjäfs... Stans bästa kebab - nu i min mage...
![]()
Men va? Är du också i Hublotträsket din stackare. Trodde det bara var @Swizz beat som drunknade där.
Hahaha, ja ensam att ha världens snyggaste klocka, äntligen någon mer som insett det, it’s lonely at the top!Ja man får ju offra sig. @Swizz beat kände ju sig så ensam.![]()
Jag såg allt hur dina ögon lös när du fick klämma på min Big Bang senastMen va? Är du också i Hublotträsket din stackare. Trodde det bara var @Swizz beat som drunknade där.
Grattis! Då får väl vi andra nöja oss med stans näst bästa kebab.Inget bjäfs... Stans bästa kebab - nu i min mage...
![]()
Aja baja! Här pratar vi klockor!Jag såg allt hur dina ögon lös när du fick klämma på min Big Bang senast![]()
Du har tur - olika städer...Grattis! Då får väl vi andra nöja oss med stans näst bästa kebab.![]()
Oj oj oj så vacker!
Om sex timmar är stans bästa kebab den man inte får huvudvärk av i morron...Du har tur - olika städer...
Dessutom, stans bästa kebab är den som ligger närmast - det är sen gammalt.
HahaAja baja! Här pratar vi klockor!![]()
Vore kul om de hade en modell ”Big Balls”Aja baja! Här pratar vi klockor!![]()
Big Bells finns ju redan...Vore kul om de hade en modell ”Big Balls”![]()
Ja bjällerklang är det juBig Bells finns ju redan...