• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/10 ”Hur var det nu egentligen??..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ni minns kanske att en av sakerna jag ondgjorde mig över förra fredag var att vi precis fått ett Travel ban på jobbet?
Det går ju sådär kan man säga..
I veckan var det Birmingham via Amsterdam som gällde och på måndag åker jag till Bologna…
Ser helt klart ner fram emot Bologna än jag gjorde mot Birmingham… Inget fel i sig säkert. Men så mycket Birmingham såg jag ju inte.. Bodde långt åt helvete från stan så det blev bara hotell och kontor man såg…
Blir bättre i Italien…😎🍷
Kollegorna undrar som fan! ”Meh.. Ska du åka nu igen? Men vi får ju inte??!!”
Bizznizz critical och customer facing säger jag då! Det går alltid hem!!
Fick bli en pilot chrono idag för att symbolisera flygandet…
IMG_3667.jpeg

I ärlighetens namn skulle jag nästan hellre stanna hemma. Varje resdag skapar en jäkla massa jobb på hög… Vissa saker går ju att lösa on the run. Men det är inte riktigt samma fokus som när man är på hemmaplan.
Nåja! En Negroni eller två på torget i Bologna får mig säkert kreativ som fan. Så vem vet?.. Kanske löser jag budgeten för nästa år på resan!!!
Fan trot…🫣
Appropå Negroni!! Det får banne mig bli säsongspremiär för det ikväll!!!
Tror jag har alla pinaler utom apelsin…

Ha en härlig helg mina vänner! Ta hand om er där ute!!

Ps: Jag lovar! Brukar ha Boarding kortet digitalt!!! Men detta var en sen ombokning pga sent plan på första sträckan!! Jag är ju inte stenålders för fan!!… Eller?…🫣

TGIF!

Jaha…då var det dags för Tacofredag!

Jag brukar få både huvudvärk och magsår när hösten nalkas! 2024 är inget undantag, tyvärr så finns det några måsten!

En av dom är att plocka upp äpplen, den andre är att kratta bort alla JÄVLA löv som faller ner på tomten!

IMG_2380.jpeg

Jaja…blir gött att tröstäta några Taccos till kvällsmat då!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_2378.jpeg

Senast ändrad:
TGIF!

Jaha…då var det dags för Tacofredag!

Jag brukar få både huvudvärk och magsår när hösten nalkas! 2024 är inget undantag, tyvärr så finns det några måsten!

En av dom är att plocka upp äpplen, den andre är att kratta bort alla JÄVLA löv som faller ner på tomten!

IMG_2380.jpeg

Jaja…blir gött att tröstäta några Taccos då!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_2378.jpeg

Frukten måste du ju iofs ta bort men löven? Klipp ner skiten bara i sista klippningen för året!!

IMG_8554.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag är det internationella slipsdagen och säkert bär några av er slips under dagen. För egen del var det längesedan. Ha`re bäst å trevlig fredag men glöm inte bort era nära och kära//🧐

Kör slips idag men visste inte om dagen. (Försöker få igång "Fancy Friday" på kontoret)
Trevlig helg alla.
IMG_3370.jpeg
IMG_3369.jpeg

Tillbaka
Topp