• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/12 “Nu är det bra nära!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om en vecka har vi firat den knepigaste julen på länge...
I alla fall för oss! Blir första julafton vi firar utan våra söner..:-(
Det har ju såklart på senare år varit så att de kommer och går lite under dagen. Men vi har ju alltid varit tillsammans större delen av dagen. Det kommer nog att kännas lite tomt...
Det är inte bara Corona som sätter käppar i hjulen, det är annat som också spelar in. Men pandemihelvetet är nog det som ställer till det värst.
Men va faan...På med tomteluvan bara och må ljusen brinna!
Vi ska nog få till en rungande julfeeling och tindrande ögon ändå!! Lite som Karl-Bertil!!!
”Snart e julen kommen Snart e julen här lite mörk å kulen men ändå så käääär..!!”
3959CAD9-45FF-4A3C-AD2E-AA585194D4FC.jpeg
Sorry!!! Jag VEEEET! Det orange i klockan skär sig så in i helvete med luvan!!!
5F567C39-42FF-446D-B58B-AC3A6BA6896C.jpeg

Men jag känner att jag försummar Expy II:an rätt hårt. Den borde helt klart sitta på armen mer!!

Fan vet om jag orkar starta någon tråd nästa fredag...

Vi kanske ska nöja oss med JULAFTONSKLOCKAN?! Eller vad säger ni??

Ta hand om er och alla andra!!

Har en nyfödd här hemma och tar nattpasset ikväll så mamma får sova. Trevlig helg!
(Riktigt dålig bild, jag vet. Står dock i blöjor och baby wipes upp till halsen så det får räcka så ;))
IMG_20201218_021801__01.jpg

Senast ändrad:
blev totalförvirring där ett tag, plötsligt startades förra veckans-tråd... och bilderna formligen flög in, så också min, men nu är vi igång iaf.

- Vi kommer att fira Jul hos oss, vi är ju inte så många kvar efter alla dödsfall i år, men mor och brorson kommer hit. Vi har visir, munskydd, handsprit och god mat så det kommer att bli bra. Men det har ju varit ett riktigt skitår.
833E5394-295C-4DED-8E6A-3C2565241219.jpeg

vill som vanligt hälsa trevlig helg till mina vårdare @RicVin Dr @Denke vänner sökmotorer och troll, ni jobbade hårt igår!
- Bra kämpat, det är alltid intressant att se vilka ni är. Tack

micedrop 🎤 🐭

Senast ändrad:
IMG_2402.jpeg

Godmorgon @RicVin och alla andra KS:are.Idag är det kakans dag och Abraham har namnsdag. Det var ju någon historisk snubbe i bibeln som har lånat ut sitt namn till vår almanacka. Kan även bara konstatera att idag är det bara 13 dagar kvar tills vi ringer in det nya året 2021.
Ha nu en riktigt trevlig helg och konsumera inte för många kakor idag.//🦊

Senast ändrad:
Om en vecka har vi firat den knepigaste julen på länge...
I alla fall för oss! Blir första julafton vi firar utan våra söner..:-(
Det har ju såklart på senare år varit så att de kommer och går lite under dagen. Men vi har ju alltid varit tillsammans större delen av dagen. Det kommer nog att kännas lite tomt...
Det är inte bara Corona som sätter käppar i hjulen, det är annat som också spelar in. Men pandemihelvetet är nog det som ställer till det värst.
Men va faan...På med tomteluvan bara och må ljusen brinna!
Vi ska nog få till en rungande julfeeling och tindrande ögon ändå!! Lite som Karl-Bertil!!!
”Snart e julen kommen Snart e julen här lite mörk å kulen men ändå så käääär..!!”
3959CAD9-45FF-4A3C-AD2E-AA585194D4FC.jpeg
Sorry!!! Jag VEEEET! Det orange i klockan skär sig så in i helvete med luvan!!!
5F567C39-42FF-446D-B58B-AC3A6BA6896C.jpeg

Men jag känner att jag försummar Expy II:an rätt hårt. Den borde helt klart sitta på armen mer!!

Fan vet om jag orkar starta någon tråd nästa fredag...

Vi kanske ska nöja oss med JULAFTONSKLOCKAN?! Eller vad säger ni??

Ta hand om er och alla andra!!
Nej! 😁

Tillbaka
Topp