• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/12 “Nu är det bra nära!!”

blev totalförvirring där ett tag, plötsligt startades förra veckans-tråd... och bilderna formligen flög in, så också min, men nu är vi igång iaf.

- Vi kommer att fira Jul hos oss, vi är ju inte så många kvar efter alla dödsfall i år, men mor och brorson kommer hit. Vi har visir, munskydd, handsprit och god mat så det kommer att bli bra. Men det har ju varit ett riktigt skitår.
833E5394-295C-4DED-8E6A-3C2565241219.jpeg

vill som vanligt hälsa trevlig helg till mina vårdare @RicVin Dr @Denke vänner sökmotorer och troll, ni jobbade hårt igår!
- Bra kämpat, det är alltid intressant att se vilka ni är. Tack

micedrop 🎤

Micedrop? :nailbiting:

micedrop.jpg

blev totalförvirring där ett tag, plötsligt startades förra veckans-tråd... och bilderna formligen flög in, så också min, men nu är vi igång iaf.

- Vi kommer att fira Jul hos oss, vi är ju inte så många kvar efter alla dödsfall i år, men mor och brorson kommer hit. Vi har visir, munskydd, handsprit och god mat så det kommer att bli bra. Men det har ju varit ett riktigt skitår.
833E5394-295C-4DED-8E6A-3C2565241219.jpeg

vill som vanligt hälsa trevlig helg till mina vårdare @RicVin Dr @Denke vänner sökmotorer och troll, ni jobbade hårt igår!
- Bra kämpat, det är alltid intressant att se vilka ni är. Tack

micedrop 🎤
Men hur ska ni äta god mat med både munskydd och visir på? 🤔

Nej men tycker hålet låter som en bra lösning! ;)
Tänker kanske att vi håller avstånd just när mat ska intagas. Det är ju mest för mors skull.

”Om du ska äta eller måste ta av munskyddet, sätt det inte på hakan, utan ta av det genom att lyfta av snörena från öronen. Tvätta händerna innan och efter. Ett vanligt enkelt munskydd skyddar inte dig själv nämnvärt mot smitta. Skyddet kan däremot minska risken att du själv smittar andra”

- källa Aftonbladet

Tänker kanske att vi håller avstånd just när mat ska intagas. Det är ju mest för mors skull.

”Om du ska äta eller måste ta av munskyddet, sätt det inte på hakan, utan ta av det genom att lyfta av snörena från öronen. Tvätta händerna innan och efter. Ett vanligt enkelt munskydd skyddar inte dig själv nämnvärt mot smitta. Skyddet kan däremot minska risken att du själv smittar andra”

- källa Aftonbladet
Jodå, jag vet. Ville bara driva lite :D

Glad fredag! God jul!

Jag funderade faktiskt igår på om det blir någon fredagstråd den 25 december. Vore såklart välkommet men också förståeligt om så inte sker just den dagen. Sen är det ju 1 januari fredagen efter. :)

Men, tar gärna juldags- och nyårsdagsklocktrådar som ersättning.

1B35CB94-57A3-4D00-9B9E-12FCE9767099.jpeg

Helvete!! Det tänkte jag inte ens på.... Dags för en vikarieauktion likt semestern...:)

Tillbaka
Topp