• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/12 “Nu är det bra nära!!”

Vi har grabbkväll hemma jag och mini. Han bygger Lego, jag förbereder maten. Pizza är beställt, klokt med tanke på all julmat som ska in framöver! 116610 håller reda på gräddningen!
9017883C-C939-4CCF-B56F-5C267859CE81.jpeg

Trevlig helg alla!

Otroligt fin DJ! Det utförandet skulle vara mitt första val, dvs jubilee, räfflad ring och silvertavla, om jag skulle slå till på en DJ i dagsläget. Din är allra nyaste versionen va, dvs efterträdare till den med räls på tavlan o hidden clasp? Din har ”vanlig” clasp? Glide lock?
Trevlig helg.

Tack. :) Ja, det är det senaste - 126234. Det har easylink-lås. Personligen föredrar jag dold lås ytterligare 1,5 länkar för justering. Detta skulle vara en perfekt DJ.

• Like
Reactions: Man
Om en vecka har vi firat den knepigaste julen på länge...
I alla fall för oss! Blir första julafton vi firar utan våra söner..:-(
Det har ju såklart på senare år varit så att de kommer och går lite under dagen. Men vi har ju alltid varit tillsammans större delen av dagen. Det kommer nog att kännas lite tomt...
Det är inte bara Corona som sätter käppar i hjulen, det är annat som också spelar in. Men pandemihelvetet är nog det som ställer till det värst.
Men va faan...På med tomteluvan bara och må ljusen brinna!
Vi ska nog få till en rungande julfeeling och tindrande ögon ändå!! Lite som Karl-Bertil!!!
”Snart e julen kommen Snart e julen här lite mörk å kulen men ändå så käääär..!!”
3959CAD9-45FF-4A3C-AD2E-AA585194D4FC.jpeg
Sorry!!! Jag VEEEET! Det orange i klockan skär sig så in i helvete med luvan!!!
5F567C39-42FF-446D-B58B-AC3A6BA6896C.jpeg

Men jag känner att jag försummar Expy II:an rätt hårt. Den borde helt klart sitta på armen mer!!

Fan vet om jag orkar starta någon tråd nästa fredag...

Vi kanske ska nöja oss med JULAFTONSKLOCKAN?! Eller vad säger ni??

Ta hand om er och alla andra!!
God Jul på dig RicVin🍻

Tillbaka
Topp