• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/12 “Nu är det bra nära!!”

Så här långt har fibern kommit hos oss @Affe!

20201218_110632.jpg

Ja fy fan! Där var vi för 2 veckor sedan! Att äntligen få fiber innan jul, väcker minnena tillbaka. Till då man var liten och väntade på tomten.

Blev lovad att det skulle bli inkopplat den 23 december.

5586F85E-024B-4556-8F8A-E447AE9F20DE.jpeg

Senast ändrad:
Då vinner jag, de kommer på måndag. ;)

På måndag?! Hehe...då är dom ruggit snabba om du får det inkopplat samma dag som dom installerar denna mojäng!

6308978B-BAAD-4679-AB25-079B14C66E48.jpeg

För oss så tog det 2 veckor, innan dom aktiverade, så att man kunde välja leverantör för fibern. Sen går det åt några dagar till att skicka ut den nya rautern!

Senast ändrad:
På måndag?! Hehe...då är dom ruggit snabba om du får det inkopplat samma dag som dom installerar denna mojäng!

6308978B-BAAD-4679-AB25-079B14C66E48.jpeg

För oss så tog det 2 veckor, innan dom aktiverade fibern, så att man kunde välja leverantör för fibern. Sen går det åt några dagar till att skicka ut den nya rautern!
Aha, har noll koll eftersom jag inte längtat akut efter fibern. Har redan tre hål i väggen och 100mb. Däremot fick jag ett fint erbjudande så jag bara framtidssäkrar. Aktivering blir inte aktuellt i år.

Tillbaka
Topp