• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/2 ”Skjut fan inte upp vissa saker...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En lite trist dag fast det är fredag.. Vi gör oss redo för en begravning:-(
Inte någon plötsligt ”out of the blue” bortgång direkt. Men det är alltid ledsamt när någon som stått en nära går ur tiden.
Jag missade tyvärr ett samtal från den här personen för en tid sedan. Det tog ett par dagar innan jag märkte att jag att jag hade fått ett meddelande. Tror det beror på att vi nyss bytt operatör… Något skit var det i alla fall.
Hörde i alla fall att det var min gamla ”moster”. Egentligen ingen riktig moster men hon fanns liksom alltid där precis som en moster. Så hon blev min moster rätt och slätt. Så var det bara…
Nu kommer vi till kärnan i dagens lilla anekdot… Jag hann aldrig ringa tillbaka.. Eller hann och hann, klart som fan jag hade hunnit. Men varje gång jag kom på det så kändes det som det var för sent eller för tidigt eller så visste jag att hon var på vattengympa osv osv osv.
Sen plötsligt en dag så hörde hennes barn av sig och berättade att hon somnat in hemma lugnt och stilla.
FAAAAAN! Vad jag ångrar att jag inte ringde det där samtalet oavsett vilken jäkla tid på dygnet jag nu kom på det…
Inget jag kan ändra på nu såklart men jag kommer få leva med den där känslan resten av mitt eget liv. ”Jag skulle ha ringt…”
Så lova mig en sak! Se till att ni ringer det där samtalet ni tänkt ringa. Det där som ni aldrig riktigt ”får tid” till. Ring idag!! Lova mig det!!!
Blir lite fredagsgüld på visarna idag. Sjöö Sandström får det bli!
6AE4ED0F-A0DF-428D-B2D3-5A96507ACA7F.jpeg

Ha nu en härlig helg och ta hand om varandra!!

Å kom ihåg!! Ring idag!!!

God morgon!
beklagar förlusten. Inget liv ingen död och i dessa tider så ha vi nog alla haft på tok för många dödsfall omkring oss, hoppas vi blir besparade det i fortsättningen, iaf i den här omfattningen. Ta hand om er

AFC69A99-0FBC-418B-8DB2-797663FEDEC9.jpeg

Jag passar som vanligt på att önska mina vårdare @RicVin och Dr @Denke samt alla vänner, troll, sökmotorer och lilla smurfen och även Chuck en trevlig helg!

Senast ändrad:
Idag blir det nog till och måla lite hos en hyresgäst! Och så är jag och buLLen gräsänklingar till söndag kväll, då Los Tantos åker och hälsar på en polare i Storstaden, NICE 🥳😅

F335A34C-3CB1-4B83-B9FA-63E2CD713142.jpeg

8A1094C0-EBF6-42BC-A294-B2B6F11C2F7A.jpeg

Senast ändrad:
IMG_6003.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Kort och gott. Nu är det helg. Ta hand om era nära och kära. Drick gärna något gott och bara njut av att det snart är vår i luften. På tal om luften. Världens första officiella flygning med flygpost ägde rum 18 februari 1911. 23-årige piloten Henri Pequet flyger 6 500 brev från Allahabad i Brittiska Indien till Naini omkring en mil därifrån.
Hare bäst //:pompus:

Tillbaka
Topp