MrIronMike
Silver
önskar er en trevlig helg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt normalt med lite skönt rotorwobbel i 7750 verkenBekantar mig med det rykande färska nyförvärvet. Trevlig pjäs, första tüsken i samlingen. Dock ovant med ett ur av det lite dressigare slaget.
Kan även konstatera att HELVETE vad rotorn i ett 7750-verk låter! Vad säger ni erfarna, vänjer man sig?
Trevlig fredag och helg på er!
![]()
Vad är det där?Byte till Bolm Automaton...
![]()
Hur många minns den?
Hur många har sin kvar?
Hur många använder den?
Skålar för @Aurum!
I glaset är det en öl på långburk, Grosshandlarens premium lager.Vad är det där?
Fint på en fredag, men tänkte på det svarta. Udda skapelse.I glaset är det en öl på långburk, Grosshandlarens premium lager.
Bröderna Bolm namngav klockan efter sig själva och har verkligen fnulat ut udda komplikationer, så komplicerade att de inte ens förklaras ingående i manualen som följde med.Fint på en fredag, men tänkte på det svarta. Udda skapelse.
Yes! Jag kommer stötta dig fullt utExtremt coolt askfat. Skulle nästan vara värt att börja puffa igen för att ha ett sånt på bordet!!![]()
man skulle ändå vilja se den vid runt 18:15...Jag hatar mars månad...
![]()
Trefvlig Helg!
Här får du en 07:15/19:15 och första dagen på OWGMarch. (Känns som en evighet sen...)man skulle ändå vilja se den vid runt 18:15...
Den där är så cool!Varvar ner med att byta till min andra svarta klocka, den har endast har en visare.
![]()
Eller pensionärsklockan.Den där är så cool!
Kanske är det den ultimata semesterklockan.
Skärp dig nu den är ju väldigt oskarp.Ja det var ju sa sant. Fredag!
Som en sann Miljopartist sa atervinner jag en gammal bild.
Bara du som smakat starkt...Skärp dig nu den är ju väldigt oskarp.![]()
Nja... Det är nog för små siffror.Eller pensionärsklockan.![]()
Varvar ner med att byta till min andra svarta klocka, den har endast en visare.
![]()