Slow Jo, quartz från Schweiz i stål med 100m WR.Klart sugen på en 24h med en visare. Vad är detta?
Finns många trevliga modeller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slow Jo, quartz från Schweiz i stål med 100m WR.Klart sugen på en 24h med en visare. Vad är detta?
Tror inte det bara är jag ikväll?!Vem
Bara du som smakat starkt...![]()
Jag ser inte vad du skriver....det ar suddigt....Tror inte det bara är jag ikväll?!![]()
Bara att hastigt bedömma vinkeln för att veta om man har ätit eller skall...Nja... Det är nog för små siffror.
Så kan den nog funka, om man hjälper till med lite magkänsla. Risken är att man missar dagsnyheterna och Fråga doktorn i P1.Bara att hastigt bedömma vinkeln för att veta om man har ätit eller skall...
Finns ju på SP-play...Så kan den nog funka, om man hjälper till med lite magkänsla. Risken är att man missar dagsnyheterna och Fråga doktorn i P1.
Tveksamt..Finns ju på SP-play...
Nja... Det är nog för små siffror.
Ser ut som du hade rätt från början!Tveksamt..![]()
Den är ju riktigt rolig om man överhuvudtaget kan tänka sig att ha Donald på armen ...Här får du en 07:15/19:15 och första dagen på OWGMarch. (Känns som en evighet sen...)
![]()
Ja vid en första anblick kanske. Jag vet faktiskt inte vad jag tänkte när jag anmälde den till 31 dagar OWGM....Den är ju riktigt rolig om man överhuvudtaget kan tänka sig att ha Donald på armen ...
Jag har två styck slow Jo, och när antalet klockor växer så blir det ganska lite handledstid för den ena. Är du sugen på den så skicka PM, vi fixar bra pris eller byte om du har något trevligt i samma prisklass.Klart sugen på en 24h med en visare. Vad är detta?