• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/3 ”Det går så lätt lätt lätt, när man har fribiljett!!..”

God morgon och trevlig fredag och helg på er alla härliga KSare!
83A1F4C5-DD26-4969-9A12-22D04378BC9A.jpeg
44144B0A-4CC0-4982-BE20-9D472E6C29DD.jpeg

Det där är en liten trudelutt jag brukar sjunga när jag utklassar någon i ngt spel eller idrott. Inte för att det händer så jäkla ofta…
Men ändå, det skänker mig enorm glädje och den jag spelar mot enorm vrede. Typ ”win win” alltså!!
Men idag gäller det såklart OWG.. Detta ständigt närvarande ”väsen” i månaden mars…
Men det väsen som förra veckan var som en vildvittra eller grådvärg är nu mer som en rumpnisse!! En gullig liten nisse man bara vill ha mer av liksom!!
Jag tror jag är botad, eller kanske förstörd… Vem behöver mer än en klocka EGENTLIGEN?! Eller ”EJENGKLIGEN” som en kollega till mig säger… Vilket framkallar samma enorma vrede hos mig som min ramsa ovan på mina opponenter:)
Bär alltså Speedyn med glädje numera!!
A2A3814B-CBD9-45A6-91D5-FC37DC620F28.jpeg

Kanske rent av ska sälja övriga klockor? Bli OWG på riktigt alltså!!??
Lägga slantar på fler sällskapsspel som man kan spöa folk i?..
FAAN HELLER!! När den här förbannade jävla helvetes skitmånaden är över ska jag byta klocka minst 3 ggr VARJE DAG!!!

Nu ska jag kyla ner mig med ett litet Teams-möte i vanlig ordning.
Ha en härlig helg mina vänner och ta hand om varandra!!
Underbart foto, går inte en dag jag saknar speedy…

ha en kanon helg wis-syskon!
1E3E9967-A360-46FE-836F-B897DAB86457.jpeg

Tillbaka
Topp