• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/3 ”Det går så lätt lätt lätt, när man har fribiljett!!..”

Fasen bara 3 sidor @RicVin
Jag tar en för laget o dubbelpostar i tråden
0A930C20-CD26-402E-B524-5842ECE0AA86.jpeg
Är det andra garren för dagen?!? Jag hade spytt som en räv efter första :)
Ja det känns lite avlägset med 10 sidor numera…. Dags att gå i pension kanske..;-)

Är det andra garren för dagen?!? Jag hade spytt som en räv efter första :)
Ja det känns lite avlägset med 10 sidor numera…. Dags att gå i pension kanske..;-)
Håll ut! Det är bara resultatet av KS växtverk. Alla sitter i sina respektive märkestrådar och önskar likasinnade trevlig helg. Det går slentrian i det också så tids nog samlas vi alla här ute igen.

Måste ju lägga åtminstone ett sent inlägg i Fredagstråden. Tidig morgon med bokat läkarbesök störde morgonrutinerna för denna fredag.
Jag är ju med i OWG, ...det funkar men roligt är det inte. Utlottningarna är spännande och med imponerade fint prisbord, men ännu ingen vinst. Den finaste vinsten är dock att få stödja Maskrosbarn.
Glad fredag, ...tja, det som är kvar iallafall Men, trevlig helg KS:are!
PSX_20220318_215258.jpg

Kunde inte låta bli att lägga in detta klipp från Youtub med tanken på rubriken idag i tråden. Ha`re bra alla KS:are//:pompus:

Tillbaka
Topp