Är det andra garren för dagen?!? Jag hade spytt som en räv efter första
Ja det känns lite avlägset med 10 sidor numera…. Dags att gå i pension kanske..;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det andra garren för dagen?!? Jag hade spytt som en räv efter första
Hehe… jag räknar inte men kan säkert stämmaÄr det andra garren för dagen?!? Jag hade spytt som en räv efter första
Ja det känns lite avlägset med 10 sidor numera…. Dags att gå i pension kanske..;-)
Vadå?!? Får du ha vilken klocka du vill?? NÄR SOM HELST????Glömde klocka imorse men blivit denna på kvällen![]()
Jag är inte med i något owg mars. Hade jag aldrig klarat avVadå?!? Får du ha vilken klocka du vill?? NÄR SOM HELST????![]()
Håll ut! Det är bara resultatet av KS växtverk. Alla sitter i sina respektive märkestrådar och önskar likasinnade trevlig helg. Det går slentrian i det också så tids nog samlas vi alla här ute igen.Är det andra garren för dagen?!? Jag hade spytt som en räv efter första
Då är vi minst två!Jag är inte med i något owg mars. Hade jag aldrig klarat av![]()
My apologies WISbroh men min Padi har dessvärre lämnat Chuckhouse och befinner sig numera i ett annat hem med hjärta
Inte utan att man får konstiga tankar av den här bilden!
![]()
Kunde inte låta bli att lägga in detta klipp från Youtub med tanken på rubriken idag i tråden. Ha`re bra alla KS:are//
Finns även på en variant från filmen Repgubbar Loffe och co.//Lesa
Precis vad jag tänkte på när jag läste fredagstråden i morse!