• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 18/8 ”Vad händer i helgen hörrni?..”

Skall tillbringa helgen i huvudstaden tillsammans med två livskamrater. Frugan och Sumon.
image.jpg

Ha en fin fredag alla!
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Idag känns det som att det blir en bra dag.👍
Efter ett antal dagar i ovisshet om hur det skulle gå med min skotlandsboende bror som akut blev inlagd på lasarett i helgen med typ organkollaps så fick vi äntligen goda besked i går kväll. Och han kunde via skype snacka med oss.😍 Fortfarande med syrgasmask men VID LIV!!!! 🥰
Imorrn ska det, med motorcykeln, skjutsas runt pressfolk på Ironman som går av stapeln i Kalmar, så är några av er där, vinka vetja;)
Med det sagt, Grod fredag på er alla:D
IMG_20230818_091117.jpg
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Det har väl inte undgått någon att helgen närmar sig med sjumilakliv!!!
Riktigt skönt om ni frågar mig!!
I de bästa av världar skulle man få sitta och njuta på en brygga med ngt gott att sippa på efter jobbet..
Men det verkar ju som om SMHI vill annorlunda..🙄
Blir en blå dykarenidag i alla fall. Man vet ju aldrig… Solen kanske håller sig framme trots allt?!?
IMG_8900.jpeg

Annars får det blir en pava rödtjut och lite småplock efter sista mötet. Frugan vill äta kräftor men det är mer jobb än njutning…
Tar hellre lite coppa, salami och nån ostbit.

Resten av helgen ska fyllas med kultur samt barn och barnbarn.
Hur ser er helg ut?

Oavsett hur den kommer spenderas så hoppas jag ni har det gött!!

Ta hand om er och era nära och kära.

BTW… Har sett viss äta tendenser av att man tycker jag är för seg med att starta tråden.
Vill bara meddela att det INTE har med ngn sovmorgon att göra.
I alla fall inte idag. Vi har haft dessa väckarklockor på ängen nedanför klockan i bilden ovan ett par dagar nu.
AF1890EF-A751-43E5-9480-ACEE6DCD234C.jpeg
4389517D-8FF0-4F95-AB33-A3D5BF01FA2B.jpeg

De börjar trumpeta vid 5rycket… Så vaken, det har jag varit länge…
Så det så..
Nä, jag citerar Tom Cruise i Top Gun… ” I'll fire when I'm goddamn good and ready. You got that?”
Så länge inte klockan är över 8:27 såklart…🤪

Visst ser de ut lite som Maverick och Iceman när de flyger iväg?…;-)
913BC2C6-5329-4A57-966F-2479B4734430.jpeg
Härligt att se och höra broder @RicVin!

Hustrun fyller år idag så det blir lite mysigt firande med tapas och bubbel, inga kräftor eller rutten fisk i sikte denna helg!
...och solen lyser hela helgen här i norr, välkomna upp och njut! 🤗 ☀️😎

För övrigt firar vi FunkyWatchFredag idag, men det har ni ju redan koll på!

IMG_2532.jpg
 

Husse

Patek
Idag känns det som att det blir en bra dag.👍
Efter ett antal dagar i ovisshet om hur det skulle gå med min skotlandsboende bror som akut blev inlagd på lasarett i helgen med typ organkollaps så fick vi äntligen goda besked i går kväll. Och han kunde via skype snacka med oss.😍 Fortfarande med syrgasmask men VID LIV!!!! 🥰
Imorrn ska det, med motorcykeln, skjutsas runt pressfolk på Ironman som går av stapeln i Kalmar, så är några av er där, vinka vetja;)
Med det sagt, Grod fredag på er alla:D
IMG_20230818_091117.jpg
Huvva!
Det är alltid vidrigt jobbigt att ha nära och kära på sjukhus.
Än värre när det är så långt bort.
Verkar ändå som att det kan gå bra den här gången!
Varma hälsningar från norr! ♥️
 
Topp